W połowie marca br. ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa jednego z polskich producentów wyrobów wędliniarskich - Tarczyński S.A. Działania promocyjne rozpoczęto od reklamy sponsorskiej emitowanej w programie ''Kuchenne rewolucje'' prowadzonego przez Magdę Gessler w telewizji TVN.
Kampania jest jednym z pierwszych intensywnych działań marketingowych przygotowanych przez Tarczyński S.A., opierających się na promocji produktu Tarczyński Kabanos Extra. Przygotowana przez wrocławską agencję marketingową Dynamicom, ogólnopolska kampania prowadzona jest pod hasłem ''Prawdziwy smak kabanosa''. Jej celem jest dotarcie do jak największej liczby konsumentów poprzez budowanie świadomości marki producenta oraz więzi emocjonalnej.
Działania marketingowe obejmują reklamę w mediach ogólnopolskich (TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz telewizja tematyczna), w radiu RMF FM oraz w Internecie (billboardy w Onet.pl, kampania behawioralna na Facebook’u). Zaplanowano również akcje samplingowe w sklepach wielkopowierzchniowych oraz działania skierowane do partnerów handlowych. Wszystkie wydarzenia będą miały wsparcie w zakresie Public Relations.
Źródło: Media Metropolis