logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania wędlin Tarczyński S.A. w ''Kuchennych rewolucjach''

   30.03.2011, przeczytano 3621 razy
ilustracjastrzałka

W połowie marca br. ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa jednego z polskich producentów wyrobów wędliniarskich - Tarczyński S.A. Działania promocyjne rozpoczęto od reklamy sponsorskiej emitowanej w programie ''Kuchenne rewolucje'' prowadzonego przez Magdę Gessler w telewizji TVN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wedlin-tarczynski-s.a.-w---kuchennych-rewolucjach--,12256,artykul.html

Kampania jest jednym z pierwszych intensywnych działań marketingowych przygotowanych przez Tarczyński S.A., opierających się na promocji produktu Tarczyński Kabanos Extra. Przygotowana przez wrocławską agencję marketingową Dynamicom, ogólnopolska kampania prowadzona jest pod hasłem ''Prawdziwy smak kabanosa''. Jej celem jest dotarcie do jak największej liczby konsumentów poprzez budowanie świadomości marki producenta oraz więzi emocjonalnej.

Działania marketingowe obejmują reklamę w mediach ogólnopolskich (TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz telewizja tematyczna), w radiu RMF FM oraz w Internecie (billboardy w Onet.pl, kampania behawioralna na Facebook’u). Zaplanowano również akcje samplingowe w sklepach wielkopowierzchniowych oraz działania skierowane do partnerów handlowych. Wszystkie wydarzenia będą miały wsparcie w zakresie Public Relations.

Źródło: Media Metropolis

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764