logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania WHD na outdoorze

  PR 13.01.2020, przeczytano 193 razy
ilustracjastrzałka

Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci po raz kolejny ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1% podatku. Kampania realizowana jest, między innymi, na nośnikach Cityboard Media.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-whd-na-outdoorze,385290,artykul.html

Pierwsze plakaty pojawiły się w Warszawie już pod koniec grudnia 2019 roku. Celem Fundacji jest nieodpłatne wspieranie i świadczenie opieki paliatywnej nad dziećmi, młodzieżą i młodymi dorosłymi ze schorzeniami ograniczającymi życie. WHD od wielu lat korzysta z outdooru w swoich działaniach promocyjnych. W kampanii wykorzystano jeden z dwóch projektów plakatów z 2019 r., na którym widnieją: chłopiec przytulający misia, a także KRS i dane kontaktowe WHD. W warstwie graficznej plakat nawiązuje do projektów z kampanii realizowanych w poprzednich latach.

Kampania realizowana jest na 50 nośnikach cityboard (6x3 m) w Warszawie. Do ekspozycji wykorzystano ekoplakat. Działania promocyjne potrwają do końca kwietnia 2020.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ultima Displays odlicza dni RemaDays Warsaw 2020. Firma zaprasza na spotkania na swoje stoisko K14 w hali F, gdzie będzie można zobaczyć jakie ma możliwości produkcyjne.
Włoskie trymery XY i laminatory Neolt na targach Remadays 2020
Podczas tegorocznej edycji targów REMADAYS, można będzie zobaczyć „w akcji” urządzenia do post-produkcji marki NEOLT. Ta włoska, rodzinna fabryka od lat produkuje profesjonalne urządzenia i akcesoria takie jak laminatory, piły, trymery automatyczne.
„Postaw na Stół Pepsi” – połącz pasję kulinarną z wyjątkowym smakiem Pepsi
Zgodnie z globalnym pozycjonowaniem marki – #FORTHELOVEOFIT – Pepsi nieustannie inspiruje młodych ludzi do podążania za swoimi pasjami, do robienia i celebrowania tego, co kochają. Wśród ulubionych sposobów spędzania wolnego czasu młodzi najczęściej wymieniają spotkania w gronie znajomych. To właśnie wtedy najchętniej stawiają na sprawdzone, ale i...
Michał Pietruszka nowym Head of Mobile Product w Mobiem Polska
Na początku roku do agencji Mobiem Polska, która należy do Grupy Interia.pl i specjalizuje się w mobile marketingu, dołączył Michał Pietruszka, obejmując stanowisko Head of Mobile Product. Jego najważniejszym celem na 2020 rok będzie stworzenie w pełni kompleksowej oferty firmy, obejmującej nie tylko aplikacje mobilne. Ponadto będzie odpowiadał m.in. za konsultacje w...
Korony Reklamy i Gifts of the Year - Branża reklamowa wybiera najlepsze firmy i upominki w 2020 roku
Wybierz najlepsze firmy w 4 kategoriach. Finał konkursu połączony z wręczeniem "Koron Reklamy" nastąpi 12 lutego 2020 r., pierwszego dnia Targów RemaDays Warsaw 2020 podczas Wieczoru Wystawców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764