logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Wielkiej Koalicji za Równością i Wyborem

  PR 14.09.2023, przeczytano 298 razy
ilustracjastrzałka

Agencja kreatywna Lotna na zlecenie Wielkiej Koalicji za Równością i Wyborem stworzyła kampanię społeczną zwracającą uwagę na problemy związane z prawami kobiet w Polsce.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wielkiej-koalicji-za-rownoscia-i-wyborem,401384,artykul.html

- Założeniem Wielkiej Koalicji za Równością i Wyborem było dotarcie głównie do kobiet, szczególnie z pokolenia Y i Z, bowiem dzisiejsze problemy dotyczą przede wszystkim ich – mówi Piotr Flis, co-owner Lotnej i autor kampanii. – Wykorzystując tematy, którymi zajmuje się Koalicja oraz jej samą nazwę, stworzyliśmy bardzo mocny przekaz, który dokładnie trafia do tej grupy docelowej – dodaje.

Wielka Koalicja za Równością i Wyborem to zrzeszenie krajowych i międzynarodowych organizacji zajmujących się prawami reprodukcyjnymi, prawami pacjenckimi i edukacją seksualną. Skrócona nazwa brzmi WKRW, która jest podobna do jednego z nieparlamentarnych słów. To wyraz emocji – złości i niezadowolenia na stan praw kobiet w Polsce, w szczególności praw reprodukcyjnych. Tym samym skrót ma siłę oraz moc sprawczą.

Hasłem spajającym całą kampanię zostało pytanie: „Bierze Cię WK_RW?

- Skupiliśmy się na emocjach wynikających z problemów i spraw dotykających kobiet – sytuacji związanej z ich prawami, dostępem do antykoncepcji, legalizacją aborcji oraz rzetelnej edukacji seksualnej – komentuje Anita Kamila Sochacka – współwłaścicielka Agencji. – Chcieliśmy nie tylko zwrócić ich uwagę na te problemy, ale też wydobyć na powierzchnię emocje, które buzują w młodych kobietach i przekuć je w sprawczość. Nasz cel to nie tylko zwiększenie świadomości. To także motywacja do większej aktywności i zaangażowania się w budowę społeczeństwa obywatelskiego, które może przejawiać się na przykład poprzez korzystanie ze swoich praw konstytucyjnych, czyli aktywnego uczestnictwa w wyborach.

ilustracjastrzałka

Kampania opiera się na wyselekcjonowanych hasłach, które stały się key visualami akcji. Całość działań prowadzona jest offline (plakaty, ulotki, bannery) oraz online – kreacje dostępne są w digitalu, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych.

- Nasze działania prowadzimy na Instagramie i Tik Toku, gdzie najłatwiej dotrzeć jest do zetek i millenialsów – mówi Piotr Mateńko, head of social media w Lotnej. – Wykorzystujemy materiały dynamiczne, nawiązujemy do trendów oraz do kultury memicznej – tak, by przekaz, mimo całej swojej powagi, nie przytłaczał użytkowników i wciąż był dla nich łatwo przyswajalny.

Kampania społeczna wystartowała na początku sierpnia i potrwa do 14 października.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lotna

www.lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe
Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.
Roland DG Versastudio BN2: nowe plotery dla małych firm
Roland DG, producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i drukująco-tnących, ogłosił wprowadzenie do swojej oferty atramentowych ploterów drukująco-tnących VersaSTUDIO BN2-20 i BN2-20A. Wraz z tą premierą firma Roland DG zamierza zdemokratyzować profesjonalną produkcję grafiki, zapewniając biurom domowym i małym firmom dostęp do najnowocześniejszej technologii druku, na...
Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764