Nowa kampania wizerunkowa agencji Dziadek do orzechów przekonuje, że warto sięgać poza horyzont i realizować swoje marzenia. A wszystko to w formie wierszowanej bajki dla dzieci zatytułowanej ,,Fotel dziadka”.
,,Fotel dziadka” to książka dla dzieci, która opowiada o sile marzeń. Główny bohater książki, tytułowy fotel, zachęcony przez codzienne, barwne i niesamowite historie, które dziadek opowiada swoim wnukom, zaczyna wierzyć w nieznany sobie świat i postanawia sprawdzić istnienie zupełnie nowej rzeczywistości znajdującej się poza pokojem, w którym mieszka. Wbrew niedowierzaniu i szyderstwom ze strony innych mebli znajdujących się w pokoju, fotel dziadka postanawia opuścić dom i tym samym zaczyna spełniać swoje marzenia.
- Postanowiliśmy stworzyć kampanię dla wszystkich marzycieli, zanim każdy z nich zostanie dziadkiem. Dzień Dziadka to święto wszystkich dziadków, a w związku z tym, że dziadek ten występuje także w nazwie i logo naszej agencji - to święto jest również nasze. Kampania Fotel Dziadka to zaproszenie do spełniania marzeń. - mówi Katarzyna Szybowska, copywriter i autor tekstu opowieści.
Bohater książki nie jest postacią fikcyjną. Fotel dziadka istnieje naprawdę. To fotel, który niegdyś należał do dziadka jednego z założycieli agencji - Alberta Stęclika. Pomagał opowiadać dziadkowi Alberta najlepsze historie, których wnukowie słuchali z wypiekami na twarzy. Teraz fotel znajduje się w biurze agencji i pomaga tworzyć reklamy.
,,Fotel dziadka” został wydany w formie ilustrowanej książki, którą można nabyć na Allegro oraz w formie audiobooka, do którego głosu udzielił Ireneusz Załóg, znany m.in. z dubbingu wielu bajek dla dzieci. Audiobook powstał we współpracy z Jakubem Jerszyńskim z Sounds Good.
Metryczka:
- Kampania: Fotel dziadka
- Agencja: Dziadek do orzechów
- Planner: Albert Stęclik
- Creative & Copywriter: Katarzyna Szybowska
- Graphic Designer: Bogusław Nizierski
- Sound design: Sounds Good
Źródło: Dziadek do orzechów