logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania wizerunkowa bankowości mobilnej Banku Millennium

  PR 27.12.2021, przeczytano 527 razy

24 grudnia Bank Millennium rusza z kampanią telewizyjną bankowości mobilnej. Radek Kotarski opowiada w niej o możliwościach aplikacji w każdej sytuacji życiowej i na każdym etapie życia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wizerunkowa-bankowosci-mobilnej-banku-millennium,394261,artykul.html

- Niezależnie od tego, czy zdobywasz szczyty czy utknąłeś w godzinach szczytu; czy zbliżasz się do celu czy dopiero go szukasz... otwórz się na nowe możliwości z innowacyjną aplikacją Banku Millennium - zachęca Radek Kotarski w reklamie.

Reklamę będzie można obejrzeć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz na kanale Banku Millennium w serwisie YouTube, przez kilka tygodni będzie emitowana równolegle do obecnej, zatytułowanej „Pierniki”. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował dom produkcyjny Corner Shop, a media zakupił dom mediowy Starcom.

Aplikacja mobilna Banku Millennium zapewnia wygodny dostęp do finansów, w dowolnym miejscu i czasie. Umożliwia m.in. płatności bezgotówkowe, w tym kodem BLIK i BLIKIEM zbliżeniowym, płatności za bilety komunikacji miejskiej i parkingi, zakup biletów do kin Helios, a także pozwala zapłacić za autostradę bez stania w kolejce i pobierania biletu w ramach usługi Autopay. Posiada szerokie możliwości personalizacji i wiele innowacyjnych rozwiązań. Aplikacja umożliwia również zakup ubezpieczenia komunikacyjnego za pomocą skanowania kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu czy ubezpieczenia turystycznego z unikatową opcją „Pomoc w podróży”. Aplikacja występuje również w wersji dla najmłodszych klientów w wieku 7-12 lat. Dostępna jest w sklepach Google Play, App Store oraz AppGallery.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764