logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania wizerunkowa Eurobanku

  PR 08.03.2018, przeczytano 2901 razy
ilustracjastrzałka

„Na codzienne i niecodzienne sprawy” - to nowe hasło, którym będzie promował się eurobank. W zwiększeniu rozpoznawalności marki pomogą… wampiry. Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wizerunkowa-eurobanku,35713,artykul.html

W piątek 9 marca eurobank wystartował z nową kampanią wizerunkową. Pokaże w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających Klientów. Bohaterami kampanii zostały trzy postaci wampirów:

  • Felix - samozwańczy lider grupy, stateczny, rozważny organizator, tradycjonalista dbający o finanse (w tej roli Robert Jarociński)
  • Vlad - dandys i bon vivant, pewny siebie, charyzmatyczny (w tej roli Mariusz Zaniewski)
  • Maciek - nieporadny, sympatyczny gapa, ufny i pomocny (w tej roli Jan Kardasiński)

ilustracjastrzałka

- By trafić do nowych Klientów, chcemy się wyróżnić. Chcemy, aby nasz bank komunikował się nieco prowokacyjnie i zabawnie. Wampiry nam w tym pomogą - mówi Alexis Lacroix, prezes eurobanku.

eurobank - korzystając z bogatej gamy osobowości wampirów - będzie opowiadał o ich codziennym życiu i jednocześnie prezentował zalety oferowanych usług. Wykorzystanie postaci wampirów pozwala podkreślić, że eurobank odpowiada nawet na najbardziej niecodzienne potrzeby Klientów.

ilustracjastrzałka

- Kampanię rozpoczął spot „Życie wampirów w Polsce”. - W pierwszej kolejności wprowadzimy nasze oryginalne postaci w finansowy świat eurobanku. Następnie nowa platforma komunikacji będzie wsparta kampaniami produktowymi. Będziemy z reklamami w stacjach telewizyjnych, VOD, internecie, kinach oraz na witrynach naszych oddziałów - zapowiada Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor Departamentu Marketingu eurobanku.

Nową platformę komunikacyjną zaproponowała agencja Leo Burnett w przetargu, który eurobank prowadził w 2017 r. Pomysł wyróżnił się humorystycznym przekazem, który powinien sprawić, że kampania będzie lepiej rozpoznawalna w gąszczu przekazów bloku reklamowego.

ilustracjastrzałka

Propozycja kampanii wizerunkowej została poddana szeregowi badań konsumenckich. Ich wyniki okazały się bardzo obiecujące: kampania angażowała uwagę ponad 90% badanych.

- Jako bank użyteczny na co dzień, eurobank będzie budował wizerunek i kompetencje instytucji odpowiadającej na codzienne i niecodzienne potrzeby nawet najbardziej wymagających Klientów. Potwierdzają to wyniki badań nowej platformy. Zdaniem respondentów, reklamy z wampirami budują markę wspierającą swobodę działania, nowoczesną, ułatwiającą życie swoich Klientów - podkreśla Monika Talaga-Piotrowska.

ilustracjastrzałka

W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem będzie dodawanie przekazom powagi i wiarygodności - będzie on łączył świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.

ilustracjastrzałka

Przygody wampirów od piątku 9 marca można śledzić na stronie www.wampiryw.pl.

Metryczka filmu „Życie wampirów w Polsce”

  • Scenariusz: Marek Adam Wyżnikiewicz, Maciej Porębski, Piotr Dugin
  • Producent: Propeller Film Sp.z o.o./ Małgorzata Kucharczyk
  • Studio Post Produkcyjne: Platige Image
  • Kompozytor muzyki: Peter Gundry
  • Tytuł wykorzystanego utworu muzycznego: Night of the Damned
  • Reżyser: Paweł Borowski
  • Operator: Arkadiusz Tomiak

Źródło: Euro Bank S.A.

www.eurobank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764