logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania wizerunkowa Eurobanku

  PR 08.03.2018, przeczytano 2601 razy
ilustracjastrzałka

„Na codzienne i niecodzienne sprawy” - to nowe hasło, którym będzie promował się eurobank. W zwiększeniu rozpoznawalności marki pomogą… wampiry. Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wizerunkowa-eurobanku,35713,artykul.html

W piątek 9 marca eurobank wystartował z nową kampanią wizerunkową. Pokaże w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających Klientów. Bohaterami kampanii zostały trzy postaci wampirów:

  • Felix - samozwańczy lider grupy, stateczny, rozważny organizator, tradycjonalista dbający o finanse (w tej roli Robert Jarociński)
  • Vlad - dandys i bon vivant, pewny siebie, charyzmatyczny (w tej roli Mariusz Zaniewski)
  • Maciek - nieporadny, sympatyczny gapa, ufny i pomocny (w tej roli Jan Kardasiński)

ilustracjastrzałka

- By trafić do nowych Klientów, chcemy się wyróżnić. Chcemy, aby nasz bank komunikował się nieco prowokacyjnie i zabawnie. Wampiry nam w tym pomogą - mówi Alexis Lacroix, prezes eurobanku.

eurobank - korzystając z bogatej gamy osobowości wampirów - będzie opowiadał o ich codziennym życiu i jednocześnie prezentował zalety oferowanych usług. Wykorzystanie postaci wampirów pozwala podkreślić, że eurobank odpowiada nawet na najbardziej niecodzienne potrzeby Klientów.

ilustracjastrzałka

- Kampanię rozpoczął spot „Życie wampirów w Polsce”. - W pierwszej kolejności wprowadzimy nasze oryginalne postaci w finansowy świat eurobanku. Następnie nowa platforma komunikacji będzie wsparta kampaniami produktowymi. Będziemy z reklamami w stacjach telewizyjnych, VOD, internecie, kinach oraz na witrynach naszych oddziałów - zapowiada Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor Departamentu Marketingu eurobanku.

Nową platformę komunikacyjną zaproponowała agencja Leo Burnett w przetargu, który eurobank prowadził w 2017 r. Pomysł wyróżnił się humorystycznym przekazem, który powinien sprawić, że kampania będzie lepiej rozpoznawalna w gąszczu przekazów bloku reklamowego.

ilustracjastrzałka

Propozycja kampanii wizerunkowej została poddana szeregowi badań konsumenckich. Ich wyniki okazały się bardzo obiecujące: kampania angażowała uwagę ponad 90% badanych.

- Jako bank użyteczny na co dzień, eurobank będzie budował wizerunek i kompetencje instytucji odpowiadającej na codzienne i niecodzienne potrzeby nawet najbardziej wymagających Klientów. Potwierdzają to wyniki badań nowej platformy. Zdaniem respondentów, reklamy z wampirami budują markę wspierającą swobodę działania, nowoczesną, ułatwiającą życie swoich Klientów - podkreśla Monika Talaga-Piotrowska.

ilustracjastrzałka

W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem będzie dodawanie przekazom powagi i wiarygodności - będzie on łączył świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.

ilustracjastrzałka

Przygody wampirów od piątku 9 marca można śledzić na stronie www.wampiryw.pl.

Metryczka filmu „Życie wampirów w Polsce”

  • Scenariusz: Marek Adam Wyżnikiewicz, Maciej Porębski, Piotr Dugin
  • Producent: Propeller Film Sp.z o.o./ Małgorzata Kucharczyk
  • Studio Post Produkcyjne: Platige Image
  • Kompozytor muzyki: Peter Gundry
  • Tytuł wykorzystanego utworu muzycznego: Night of the Damned
  • Reżyser: Paweł Borowski
  • Operator: Arkadiusz Tomiak

Źródło: Euro Bank S.A.

www.eurobank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764