logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania wizerunkowa marki „Czas na Herbatę” z udziałem Macieja Florka

  PR 21.04.2017, przeczytano 217 razy
ilustracjastrzałka

21 kwietnia br. rozpocznie się trzymiesięczna kampania wizerunkowa marki „Czas na Herbatę”, w której udział weźmie Maciej „Gleba” Florek. Stanowi ona element działań promujących 20-lecie marki na polskim rynku. Kampania będzie realizowana zarówno w serwisach społecznościowych marki Czas na Herbatę, jak i Macieja Florka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wizerunkowa-marki-_czas-na-herbate_-z-udzialem-macieja-florka,32236,artykul.html

20-te urodziny

Z okazji swoich 20 urodzin marka „Czas na Herbatę” przygotowała strategię komunikacyjną, która pozwoli celebrować ten wyjątkowy jubileusz wspólnie z klientami. Jeden z jej elementów stanowi trzymiesięczna, internetowa kampania wizerunkowa, do której zaangażowany został Maciej „Gleba” Florek. W ramach pierwszej odsłony kampanii w dniach 21 - 28 kwietnia br. na profilu Instagram i Facebook marki „Czas na Herbatę” oraz Macieja Florka zostanie przeprowadzony konkurs z nagrodami. Kolejne zabawy odbywać się będą cyklicznie w maju oraz czerwcu. Działania promujące współpracę z Maciejem Florkiem obejmą także prasę ora blog firmowy marki Czas na Herbatę.

Bohater kampanii

Maciej "Gleba" Florek to wielokrotny medalista Mistrzostw Polski w tańcu dyskotekowym, hip-hopie i aerobiku sportowym. Jest również zwycięzcą pierwszej edycji programu "You Can Dance - Po prostu tańcz!", a od 2016 roku jednym z jego jurorów. Z tańcem związany jest od dziecka. Pierwsze kroki stawiał w grupie Step, działającej we wrocławskim w MDK Krzyki. Zawodowo zajmuje się choreografią będąc twórcą wielu prestiżowych projektów tanecznych i teatralnych, a także wykładowcą technik tańca współczesnego oraz nowoczesnego.

Źródło: Czas na Herbatę

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Neolt do wielkoformatowej post-produkcji
Wydrukowanie grafiki na ploterze wielkoformatowym to często połowa jego procesu produkcyjnego. Nie rzadko trzeba jeszcze ją zabezpieczyć poprzez laminację czy też porozcinać na formatki. Z pomocą przychodzą właśnie urządzenia post-produkcyjne.
Rusza nowa multimedialna kampania marketingowa skierowana do klientów biznesowych. Tym razem Alior Bank promuje Rachunek ,,4x4”. Głównym przekazem kampanii jest możliwość dopasowania przez klienta rachunku do potrzeb firmy poprzez wybór odpowiednich rozwiązań proponowanych w pakietach: gotówkowym, krajowym, zagranicznym i oszczędnym. Wśród wykorzystanych w niej narzędzi po raz...
„W domu”: Książka sieci VOX zachęca do uważności i dodaje odwagi
VOX znów zaskakuje. Obok nowości drzwiowych czy meblowych, w swoim Pawilonie podczas Targów Meble Polska premierowo zaprezentował … książkę. „W DOMU” to – poprowadzona wraz z zaproszonymi na łamy ekspertami ze świata psychologii, mediów i designu – opowieść o tym, że przy tworzeniu pięknych wnętrz wcale nie musimy podążać za aktualnie obowiązującą modą. Liczy...
Rozpoznawanie obrazów – przełom w marketingu e-commerce
Funkcjonalność wykorzystywana do tej pory jedynie przez światowych gigantów e-commerce jest teraz dostępna dla wszystkich właścicieli e-sklepów.
Lubisie startują z komunikacją promującą prosty skład produktów
Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach takich jak jajko, mleko i mąka. Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764