logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania wizerunkowa Mcdonald’s z nagrodami

  PR 20.06.2018, przeczytano 779 razy
ilustracjastrzałka

McDonald’s Polska udowadnia, że szczegółowo zaplanowana strategia pomaga w działaniach employerbrandingowych. Kampania wizerunkowa firmy prowadzona pod hasłem „Witamy w McDonald’s” przyniosła jej zwycięstwo w konkursie HR Dream Team, została także wyróżniona w kategoriach Strategia Employer Branding i Kampania Internetowa w konkursie Employer Branding Excellence Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wizerunkowa-mcdonald%E2%80%99s-z-nagrodami,36960,artykul.html

Nagrodzone działania były prowadzone w oparciu o stworzoną w ubiegłym roku strategię budowania reputacji McDonald’s jako pracodawcy. W jej efekcie firma zmieniła podejście do obszaru employer branding, m.in. rozszerzając grupy docelowe o osoby dojrzałe, a także zwiększając nacisk na działania lokalne. Kampania obejmowała kanały online, OOH, prasę, telewizję i radio. McDonald’s zainwestował także w media własne, tworząc m.in. blog karierowy i kanał na Instagramie.

ilustracjastrzałka

– Pracę rozpoczęliśmy od dużego projektu badawczego na początku 2017 roku. Na podstawie wyników analiz powstała kompleksowa strategia, na której opierają się obecnie nasze działania. - Tym, co cieszy najbardziej, jest ich skuteczność. Udało się nam poprawić postrzeganie marki pracodawcy, a przede wszystkim znacząco zwiększyć liczbę aplikacji w restauracjach. Nagrody to miły dodatek do tych efektów – podkreśla Tomasz Polewczyński, Employer Reputation and Engagement Consultant w McDonald’s.

ilustracjastrzałka

Wśród nagród za kampanię już wcześniej znalazły się EB Kreatory (nagroda główna za całokształt działań i wyróżnienia w kategoriach Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne, Kampania EB i Zakładka kariera). W ciągu roku od rozpoczęcia pracy nad wdrożeniem strategii wzrosła także ocena marki McDonald’s jako pracodawcy w badaniu prowadzonym wśród gości restauracji, firma zadebiutowała w pierwszej dziesiątce zestawienia Pracodawca Roku i zdobyła tytuł „Top Employers”, a przede wszystkim zdecydowanie zwiększyła liczbę aplikacji i pracowników.

Przy tworzeniu strategii McDonald’s współpracował z agencją MJCC specjalizującą się w employer brandingu. Działania realizują wspólnie agencje MJCC, DDB & Tribal, Isobar i 24/7Communication, a media kupuje OMD.

Źródło: McDonald’s Polska

www.mcdonalds.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764