logo
WIADOMOŚCI

Kampania wizerunkowa Mcdonald’s z nagrodami

  PR 20.06.2018, przeczytano 442 razy
ilustracjastrzałka

McDonald’s Polska udowadnia, że szczegółowo zaplanowana strategia pomaga w działaniach employerbrandingowych. Kampania wizerunkowa firmy prowadzona pod hasłem „Witamy w McDonald’s” przyniosła jej zwycięstwo w konkursie HR Dream Team, została także wyróżniona w kategoriach Strategia Employer Branding i Kampania Internetowa w konkursie Employer Branding Excellence Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wizerunkowa-mcdonald%E2%80%99s-z-nagrodami,36960,artykul.html

Nagrodzone działania były prowadzone w oparciu o stworzoną w ubiegłym roku strategię budowania reputacji McDonald’s jako pracodawcy. W jej efekcie firma zmieniła podejście do obszaru employer branding, m.in. rozszerzając grupy docelowe o osoby dojrzałe, a także zwiększając nacisk na działania lokalne. Kampania obejmowała kanały online, OOH, prasę, telewizję i radio. McDonald’s zainwestował także w media własne, tworząc m.in. blog karierowy i kanał na Instagramie.

ilustracjastrzałka

– Pracę rozpoczęliśmy od dużego projektu badawczego na początku 2017 roku. Na podstawie wyników analiz powstała kompleksowa strategia, na której opierają się obecnie nasze działania. - Tym, co cieszy najbardziej, jest ich skuteczność. Udało się nam poprawić postrzeganie marki pracodawcy, a przede wszystkim znacząco zwiększyć liczbę aplikacji w restauracjach. Nagrody to miły dodatek do tych efektów – podkreśla Tomasz Polewczyński, Employer Reputation and Engagement Consultant w McDonald’s.

ilustracjastrzałka

Wśród nagród za kampanię już wcześniej znalazły się EB Kreatory (nagroda główna za całokształt działań i wyróżnienia w kategoriach Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne, Kampania EB i Zakładka kariera). W ciągu roku od rozpoczęcia pracy nad wdrożeniem strategii wzrosła także ocena marki McDonald’s jako pracodawcy w badaniu prowadzonym wśród gości restauracji, firma zadebiutowała w pierwszej dziesiątce zestawienia Pracodawca Roku i zdobyła tytuł „Top Employers”, a przede wszystkim zdecydowanie zwiększyła liczbę aplikacji i pracowników.

Przy tworzeniu strategii McDonald’s współpracował z agencją MJCC specjalizującą się w employer brandingu. Działania realizują wspólnie agencje MJCC, DDB & Tribal, Isobar i 24/7Communication, a media kupuje OMD.

Źródło: McDonald’s Polska

www.mcdonalds.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Selectivv to firma, która  gromadzi, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych oraz wykorzystuje je w takich obszarach jak reklama, marketing, analizy czy badania.  Swoje usługi oferuje klientom komercyjnym jak i współpracuje z podmiotami ze sfery publicznej. W dziewiątej edycji międzynarodowego konkursu Effective Mobile Marketing doceniona...
Nagrody Epica rozdane: dwa złota i srebro dla 180heartbeats + Jung v Matt
Kampania „Niezniszczalna  tęcza” (The Unbreakable Rainbow) autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt dla marki Ben & Jerry’s, Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości nagrodzono trzema statuetkami  podczas 32. Międzynarodowego konkursu reklamowego Epica.
Spot Tok FM nominowany w konkursie Kreatura 2018
Najnowsza reklama Radia TOK FM będzie rywalizować o nagrodę Kreatura 2018 w konkursie niezależnej kreacji. Spot, który w oryginalny sposób zachęcał wszystkich do słuchania stacji - z hasłem "Kimkolwiek jesteś", znalazł się w gronie 46 projektów docenionych przez jury złożone z przedstawicieli polskiej branży reklamowej. Wyniki konkursu Kreatura 2018 poznamy 22 listopada...
Marka Kliff z tytułem Superbrands 2019
W XIII edycji konkursu Superbrands – największego niezależnego badania siły marek w Polsce klienci postawili na Klif. Badanie konsumenckie prowadzone w ramach tego plebiscytu wskazało właśnie centra handlowe Klif jako najsilniejszą markę na rynku.
Rekordowa liczba prac w 19. konkursie Galerii Plakatu AMS
Oprócz nagrody głównej jury przyznało w tym roku aż sześć wyróżnień, które otrzymali: Anna Gawron i Dariusz Ogrodowczyk (za wspólny projekt), Jan Libera, Karolina Lubaszko, Natalia Łukianiuk, Wojciech Osuchowski oraz Magdalena Wosik.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone