logo
WIADOMOŚCI

Kampania wizerunkowa Mcdonald’s z nagrodami

Mateusz Zawiślak  PR 20.06.2018, przeczytano 320 razy
ilustracjastrzałka

McDonald’s Polska udowadnia, że szczegółowo zaplanowana strategia pomaga w działaniach employerbrandingowych. Kampania wizerunkowa firmy prowadzona pod hasłem „Witamy w McDonald’s” przyniosła jej zwycięstwo w konkursie HR Dream Team, została także wyróżniona w kategoriach Strategia Employer Branding i Kampania Internetowa w konkursie Employer Branding Excellence Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wizerunkowa-mcdonald’s-z-nagrodami,36960,artykul.html

Nagrodzone działania były prowadzone w oparciu o stworzoną w ubiegłym roku strategię budowania reputacji McDonald’s jako pracodawcy. W jej efekcie firma zmieniła podejście do obszaru employer branding, m.in. rozszerzając grupy docelowe o osoby dojrzałe, a także zwiększając nacisk na działania lokalne. Kampania obejmowała kanały online, OOH, prasę, telewizję i radio. McDonald’s zainwestował także w media własne, tworząc m.in. blog karierowy i kanał na Instagramie.

ilustracjastrzałka

– Pracę rozpoczęliśmy od dużego projektu badawczego na początku 2017 roku. Na podstawie wyników analiz powstała kompleksowa strategia, na której opierają się obecnie nasze działania. - Tym, co cieszy najbardziej, jest ich skuteczność. Udało się nam poprawić postrzeganie marki pracodawcy, a przede wszystkim znacząco zwiększyć liczbę aplikacji w restauracjach. Nagrody to miły dodatek do tych efektów – podkreśla Tomasz Polewczyński, Employer Reputation and Engagement Consultant w McDonald’s.

ilustracjastrzałka

Wśród nagród za kampanię już wcześniej znalazły się EB Kreatory (nagroda główna za całokształt działań i wyróżnienia w kategoriach Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne, Kampania EB i Zakładka kariera). W ciągu roku od rozpoczęcia pracy nad wdrożeniem strategii wzrosła także ocena marki McDonald’s jako pracodawcy w badaniu prowadzonym wśród gości restauracji, firma zadebiutowała w pierwszej dziesiątce zestawienia Pracodawca Roku i zdobyła tytuł „Top Employers”, a przede wszystkim zdecydowanie zwiększyła liczbę aplikacji i pracowników.

Przy tworzeniu strategii McDonald’s współpracował z agencją MJCC specjalizującą się w employer brandingu. Działania realizują wspólnie agencje MJCC, DDB & Tribal, Isobar i 24/7Communication, a media kupuje OMD.

Źródło: McDonald’s Polska

www.mcdonalds.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nagroda dla nowej butelki Finlandia Vodka
Od czerwca Finlandia Vodka dostępna jest w nowej butelce. Projekt, który kontynuuje tradycję opakowań inspirowanych motywem topniejącego lodu, został entuzjastycznie przyjęty przez środowisko ekspertów. Nowa butelka FinlandiaVodka otrzymała srebrny medal w prestiżowym konkursie San Francisco World Spirits Competition.
Śląska Rzecz: Laureaci 13. edycji Konkursu w Galerii Signs.pl
- Po co w komu wzornictwo? Po co w ogóle brać udział w konkursie? Ponieważ nagrody i nominacje to potwierdzenie najwyższej jakości, a także certyfikat dbałości o ludzi – widzów, klientów, mieszkańców… – zauważyła Ewa Gołębiowska, dyrektorka Zamku Cieszyn, w którym po raz 13. wręczono nagrody w konkursie „Śląska Rzecz”.
Tofu Studio z nagrodą Miasta Gdańska i nominacjami w konkursie im. Josepha Bindera
TOFU Studio w ubiegłą niedzielę odebrało z rąk Prezydenta Gdańska, Pawła Adamowicza, nagrodę Miasta Gdańska za Promocję Kultury Gdańska im. Martina Opitza za 2017 rok. Prace gdańskiego studia zostały również zauważone i nominowane do jednego z najbardziej prestiżowych europejskich konkursów projektowych: Joseph Binder Award 2018.
Konkurs Biuletynów Firmowych: Ostatni tydzień na zgłaszanie prac
Wprowadzenie całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych pracach oraz trzech nowych kategorii konkursowych to najważniejsze zmiany w 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie niezmiennie jest bezpłatny.
Kampania „Otwórz się na…” realizowana dla Porta KMI Poland, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała nominację w Konkursie Marketingu „Golden Arrow” w kategorii „Kampania zintegrowana BtoC”. Za koncepcję, przygotowanie i realizację kampanii na rzecz Porty odpowiadała agencja CIA-Content Impact Agency.
 
czwartek 19.07.2018, 167 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone