logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania wizerunkowa Pasażu Tesco nagrodzona Stevie Awards 2018

  PR 27.08.2018, przeczytano 902 razy
ilustracjastrzałka

Centra Handlowe Pasaż Tesco po raz trzeci znalazły się w gronie zwycięzców prestiżowego konkursu International Business Awards – Stevie Awards 2018, a po raz drugi zdobyły brązową statuetkę w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Retail”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wizerunkowa-pasazu-tesco-nagrodzona-stevie-awards-2018,37700,artykul.html

Kampania kreatywna „Bliski sąsiad na wyciągnięcie ręki” oraz jej hasło nawiązywało do strategii marki, która zakłada, że centra handlowe Pasaż Tesco są zawsze blisko swoich klientów – zarówno ze względu na lokalizację, jaki i kompleksową ofertę zakupową. Udział w kampanii wzięły 3 zaproszone do współpracy gwiazdy, które doradzały klientom Pasaży w trzech różnych obszarach.

Małgorzata Rozenek-Majdan podpowiadała jak łatwo i ładnie urządzić dom, Paulina Krupińska pełniła rolę ekspertki w dziedzinie mody i urody, a Mateusz Gessler oprócz porad kulinarnych doradzał jak miło spędzić wolny czas w gronie przyjaciół. Porady gwiazd były publikowane na stronie internetowej www.pasaztesco.pl, Instagramie @pasażtesco oraz w książce, która była dostępna wyłącznie dla klientów sieci.

W tym roku nagrody International Business Awards przyznano po raz piętnasty. Do konkursu zgłoszono ponad 10 tys. projektów z blisko 60 państw. Uroczyste przyznanie nagród odbędzie się 20 października 2018 r.

- Mamy duże powody do dumy, ponieważ zrealizowana przez nas kampania kolejny raz na przestrzeni dwóch lat została nagrodzona przez ekspertów w dziedzinie komunikacji marketingowej. – mówi Łukasz Kędzior, Marketing Manager w Dziale Zarządzania Pasażami Handlowymi. – Zdobycie nagrody takiej jak Stevie Awards, nazywanej Oscarem Światu Biznesu potwierdza, że nasze działania i praca nad dopasowywaniem strategii do oczekiwań naszych klientów idą w słusznym kierunku – dodaje.

Nagrodzony projekt powstał we współpracy z agencją Garden of Words, która odpowiadała za kreację kampanii oraz współpracę z gwiazdami, które wzięły w niej udział. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MEDIACOM.

Źródło: Tesco

www.tesco.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764