logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania wizerunkowa serwisów lokalnych Wyborcza.pl w 33 miastach Polski

  PR 09.11.2021, przeczytano 690 razy
ilustracjastrzałka

"Mieszkam we Wrocławiu, żyję w Europie", "Mieszkam w Łodzi, żyję w Europie"... - Wyborcza.pl promuje swoje serwisy lokalne hasłem odnoszącym się do każdego z 33 polskich miast, w których działają redakcje "Wyborczej". Szeroka kampania wizerunkowa marki, obejmująca internet i nośniki reklamy zewnętrznej, ruszyła z początkiem listopada 2021 r. i potrwa do połowy grudnia.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wizerunkowa-serwisow-lokalnych-wyborcza.pl-w-33-miastach-polski--,393711,artykul.html

- Rozwój silnej struktury redakcji regionalnych to jeden z filarów strategii "Gazety Wyborczej", zakładającej inwestycje w jakościowe, niezależne i misyjne dziennikarstwo. "Wyborcza" ma już 33 redakcje w całej Polsce i jest największym medium w regionach niezależnym od władzy - mówi Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego "Wyborczej" i szef redakcji lokalnych. - Wiemy, że nasi odbiorcy na co dzień potrzebują informacji o tym, co się dzieje w ich okolicy i mieście, a jednocześnie zauważają, że one intensywnie się rozwijają - także dzięki Unii Europejskiej, z której funduszy i doświadczeń skorzystały nasze małe ojczyzny. Dlatego kampania "Wyborczej" wyraża prostą, choć ważną zależność - dla nas i dla naszych czytelników globalność i lokalność, a zarazem wartości europejskie i zainteresowanie najbliższym otoczeniem przenikają się oraz uzupełniają.  

Od października 2021 r. - po uruchomieniu strony Kalisz.wyborcza.pl - "Wyborcza" wydaje serwisy lokalne poświęcone już 33 miastom w Polsce. Redakcje Wyborcza.pl przygotowują dla swoich czytelników i czytelniczek informacje lokalne na temat danej miejscowości i okolic, a także regionu. Dzięki ich pracy również odbiorcy ogólnopolskiego wydania dziennika - na jego tradycyjnych i cyfrowych łamach - mogą przeczytać o tym, co dzieje się w różnych zakątkach kraju, poznać jego mieszkańców i aktualne sprawy.  

To, jak istotne są rzetelne i wiarygodne informacje lokalne, a jednocześnie przywiązanie do europejskich wartości podkreśla Wyborcza.pl w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej. W każdym z 33 miast Polski, w których działają serwisy lokalne dziennika, z początkiem listopada 2021 r. pojawiły się reklamy Wyborcza.pl z hasłem odnoszącym się do danej miejscowości - np. "Mieszkam w Gdańsku, żyję w Europie", "Mieszkam w Katowicach, żyję w Europie", logotypem serwisu oraz dopiskiem "niezależne dziennikarstwo lokalne".  

Kampania obejmuje działania promocyjne w internecie prowadzone w oparciu o sieci Facebooka i Google'a oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w 33 miastach, w tym w 14 o dużej intensywności ruchu dzięki umieszczeniu kreacji na środkach transportu miejskiego i na ekranach w warszawskim metrze.  

Reklamy będzie można oglądać co najmniej do połowy grudnia.

Za kreacje do kampanii oraz zakup mediów odpowiadał dział marketingu "Wyborczej".

Redakcja "Wyborczej" będzie też dodatkowo eksponować treści lokalne na stronie głównej swojego serwisu - zarówno aktualności, jak i najciekawsze materiały archiwalne, a zespoły serwisów lokalnych poprowadzą kolejne akcje specjalne i cykle.   

Częścią kampanii jest też autopromocja na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika oraz na licznych profilach redakcji w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku (profil "Wyborczej" i wszystkich serwisów lokalnych).

ilustracjastrzałka

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma radiowa RMF Classic+ udostępniła subskrybentom i subskrybentkom Stacje+, czyli siedem tematycznych kanałów internetowych. Poświęcone są one soundtrackom z najbardziej znanych cykli filmowych, takich jak „Władca Pierścieni”, „Harry Potter” czy „Piraci z Karaibów”, są też stacje z muzyką kojącą oraz z wyborem utworów...
Zapraszamy serdecznie do udziału w badaniu dotyczącym zmian w procesach zbierania informacji o użytkownikach. Zależy nam na Waszej opinii, zachęcamy więc do poświęcenia kilku minut, by wypełnić ankietę.
TVP Kobieta pokonała we wrześniu TVN Style
Według danych Nielsen Media udziały w grupie wszystkich widzów TVP Kobieta we wrześniu 2022 roku kształtowały się na poziomie 0,35% i były wyższe od kanału konkurencyjnego TVN Style. We wrześniu TVP Kobieta znalazła się na drugim miejscu wśród kanałów lifestylowych przeznaczonych dla kobiet. Udziały TVP Kobieta we wrześniu w grupie 4+ w porównaniu do...
Wyniki badania Mediapanel za wrzesień 2022
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
Rusza nowy portal TVP Swipeto.pl
Zarząd Spółki, dostrzegając dynamicznie zmieniający się sposób konsumpcji mediów oraz wzrost znaczenia serwisów onlinowych, zdecydował o uruchomieniu portalu SwipeTo. SwipeTo to lifestylowy portal, skierowany do tzw. generacji Z oraz pokolenia Y. Treści publikowane w serwisie koncentrują się wokół tematów o charakterze popkulturowym, takich...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764