logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania wizerunkowa serwisów lokalnych Wyborcza.pl w 33 miastach Polski

  PR 09.11.2021, przeczytano 959 razy
ilustracjastrzałka

"Mieszkam we Wrocławiu, żyję w Europie", "Mieszkam w Łodzi, żyję w Europie"... - Wyborcza.pl promuje swoje serwisy lokalne hasłem odnoszącym się do każdego z 33 polskich miast, w których działają redakcje "Wyborczej". Szeroka kampania wizerunkowa marki, obejmująca internet i nośniki reklamy zewnętrznej, ruszyła z początkiem listopada 2021 r. i potrwa do połowy grudnia.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wizerunkowa-serwisow-lokalnych-wyborcza.pl-w-33-miastach-polski--,393711,artykul.html

- Rozwój silnej struktury redakcji regionalnych to jeden z filarów strategii "Gazety Wyborczej", zakładającej inwestycje w jakościowe, niezależne i misyjne dziennikarstwo. "Wyborcza" ma już 33 redakcje w całej Polsce i jest największym medium w regionach niezależnym od władzy - mówi Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego "Wyborczej" i szef redakcji lokalnych. - Wiemy, że nasi odbiorcy na co dzień potrzebują informacji o tym, co się dzieje w ich okolicy i mieście, a jednocześnie zauważają, że one intensywnie się rozwijają - także dzięki Unii Europejskiej, z której funduszy i doświadczeń skorzystały nasze małe ojczyzny. Dlatego kampania "Wyborczej" wyraża prostą, choć ważną zależność - dla nas i dla naszych czytelników globalność i lokalność, a zarazem wartości europejskie i zainteresowanie najbliższym otoczeniem przenikają się oraz uzupełniają.  

Od października 2021 r. - po uruchomieniu strony Kalisz.wyborcza.pl - "Wyborcza" wydaje serwisy lokalne poświęcone już 33 miastom w Polsce. Redakcje Wyborcza.pl przygotowują dla swoich czytelników i czytelniczek informacje lokalne na temat danej miejscowości i okolic, a także regionu. Dzięki ich pracy również odbiorcy ogólnopolskiego wydania dziennika - na jego tradycyjnych i cyfrowych łamach - mogą przeczytać o tym, co dzieje się w różnych zakątkach kraju, poznać jego mieszkańców i aktualne sprawy.  

To, jak istotne są rzetelne i wiarygodne informacje lokalne, a jednocześnie przywiązanie do europejskich wartości podkreśla Wyborcza.pl w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej. W każdym z 33 miast Polski, w których działają serwisy lokalne dziennika, z początkiem listopada 2021 r. pojawiły się reklamy Wyborcza.pl z hasłem odnoszącym się do danej miejscowości - np. "Mieszkam w Gdańsku, żyję w Europie", "Mieszkam w Katowicach, żyję w Europie", logotypem serwisu oraz dopiskiem "niezależne dziennikarstwo lokalne".  

Kampania obejmuje działania promocyjne w internecie prowadzone w oparciu o sieci Facebooka i Google'a oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w 33 miastach, w tym w 14 o dużej intensywności ruchu dzięki umieszczeniu kreacji na środkach transportu miejskiego i na ekranach w warszawskim metrze.  

Reklamy będzie można oglądać co najmniej do połowy grudnia.

Za kreacje do kampanii oraz zakup mediów odpowiadał dział marketingu "Wyborczej".

Redakcja "Wyborczej" będzie też dodatkowo eksponować treści lokalne na stronie głównej swojego serwisu - zarówno aktualności, jak i najciekawsze materiały archiwalne, a zespoły serwisów lokalnych poprowadzą kolejne akcje specjalne i cykle.   

Częścią kampanii jest też autopromocja na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika oraz na licznych profilach redakcji w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku (profil "Wyborczej" i wszystkich serwisów lokalnych).

ilustracjastrzałka

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764