logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania wizerunkowa stacji TNT

  PR 22.10.2018, przeczytano 593 razy
ilustracjastrzałka

15 października br. ruszyła kampania wizerunkowa TNT pod hasłem „Twoje życie. Twoja historia. Twoje TNT”. Po trzech latach od uruchomienia kanału w Polsce, TNT stało się jedną z najchętniej wybieranych stacji filmowych. Tej jesieni widzowie będą mogli zobaczyć klasyczne hollywoodzkie produkcje oraz nowe, autorskie seriale.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wizerunkowa-stacji-tnt,379824,artykul.html

Tegoroczna kampania wizerunkowa TNT pokazuje magię kina, które jest blisko codziennych problemów każdego człowieka, a jednocześnie przenosi widza do zupełnie innego świata. W świecie filmów i seriali nawet krótka droga z pracy do domu staje się ekscytującą przygodą, gdzie ulicami przechadza się „Legalna blondynka”, przydomowy ogródek okupowany jest przez wrogie wojska, a żona gotująca obiad okazuje się być wampirzycą.

- Spot nawiązuje do najbardziej znanych produkcji, które można oglądać na antenie TNT. Na naszym kanale każdy znajdzie coś dla siebie dzięki połączeniu klasycznych, lubianych hitów filmowych oraz autorskich, ciekawych seriali wyświetlanych tuż po ich światowej premierze. Cieszymy się, że przez te trzy lata od uruchomienia kanału udało się wypracować stabilną pozycję na polskim rynku oraz, że TNT stało się jedną z najchętniej wybieranych przez widzów stacji filmowych w Polsce – mówi Matthias Heinze, Vice President Commercial and General Manager Eastern Europe and Poland, Turner Broadcasting.

Nowa kampania wizerunkowa TNT obejmuje szereg działań w kinie, telewizji oraz przestrzeni miejskiej. Informacje pojawią się również w prasie, internecie oraz social mediach, między innymi w serwisach YouTube i Google, na największych portalach filmowych i lifestyle’owych oraz w piątkowych dodatkach telewizyjnych do gazet. Za kreację spotu odpowiada Turner Broadcasting System.

W najbliższych miesiącach widzowie TNT wzruszą się podczas oglądania najpiękniejszych dramatów, przeżyją chwile grozy przy horrorach oraz poczują dreszczyk emocji śledząc losy bohaterów filmów sensacyjnych. Nie zabraknie również propozycji dla fanów seriali. Najważniejszą jesienną premierą będzie drugi sezon produkcji „4 Blocks”. Akcja serialu rozgrywa się we współczesnym Berlinie, gdzie arabska rodzina wplątana jest w mafijne porachunki. Kto przejmie stery i zatroszczy się o interesy klanu? Dowiemy się już w listopadzie. Jesień na TNT to również nowe cykle tematyczne i kolejne, niezapomniane produkcje filmowe, pośród których znajdą się między innymi „RoboCop”, „Rybka zwana Wandą”, „Wall Street”, „Rain Man”, „Helikopter w ogniu”, „Dystrykt 9” czy „Punisher”.

Źródło: Turner Broadcasting System Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764