logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City

  PR 22.07.2019, przeczytano 436 razy
ilustracjastrzałka

W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na ekranach, jak i komunikację „off-screen” na plazmach w holach kinowych. Kampania połączona jest ze sprzedażą koncesyjną w barach Cinema City, gdzie można nabyć wodę Żywiec Zdrój w limitowanej odsłonie. Kreację opracowała agencja NAV agency. Działania w kinach koordynuje New Age Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wod-smakowych-zywiec-zdroj-w-cinema-city,383330,artykul.html

Kreacja kampanii związana jest z filmem nakręconym na podstawie komiksów Marvel. Na nowych opakowaniach wody Żywiec Zdrój pojawili się bohaterowie filmu „Spider-Man: Daleko od domu”, który niedawno miał swoją premierę i od tego czasu bije rekordy popularności na całym świecie. W Polsce od 5 lipca film obejrzało już ponad pół miliona widzów. Piętnastosekundowe spoty reklamowe emitowane są na ekranach właśnie przed seansami o człowieku – pająku oraz przed filmami familijnymi.

- Jest to przykład sprytnego połączenia marki z ikoną kina, od lat uwielbianą przez widzów na całym świecie. Dodatkowo przekaz wzmocniony jest  poprzez komunikację w holach, co w połączeniu z bezpośrednią możliwością wypróbowania nowych smaków Żywiec Zdrój w barach kinowych z pewnością przyniesie dobry efekt sprzedażowy. – podsumowuje Albert Hanslik, Sales Supervisor w New Age Media.

Źródło: New Age Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drugie życie banerów reklamowych
Według badań przeprowadzonych przez firmę Biffa zajmującą się gospodarką odpadami, w każde święta Bożego Narodzenia ilość odpadów wytwarzanych w Wielkiej Brytanii wzrasta o 30 procent. I chociaż sami Polacy nie generują porażającej ilości śmieci, na finalny poziom wielkości wyprodukowanych odpadków wpływa specyfika naszego przemysłu oraz produkcja energii....
Wrocławska spółka Kogifi Consulting Group – zajmująca się wdrożeniami rozwiązań marketingu cyfrowego i customer experience – otworzyła pierwszą zagraniczną placówkę w Szwecji. Nowym biurem zarządzają doświadczeni eksperci z lokalnego rynku IT: Jonas Billing i Tobias Folkensson. Ekspansja na rynek skandynawski to kolejny krok na drodze budowania i...
Harbingers wita Weronikę Bazarnik – Content Marketing Specialist
W grudniu szeregi krakowskiej agencji digitalowej Harbingers zasiliła Weronika Bazarnik. Weronika dołączyła do zespołu jako Content Marketing Specialist.
ORLEN Team wzmocnił kolejny utytułowany sportowiec – Bartłomiej Marszałek, pierwszy w historii Polak startujący w wodnej Formule 1, najbardziej prestiżowej i widowiskowej klasie wyścigów motorowodnych na świecie. PKN ORLEN w sezonie 2020 i 2021 będzie wspierać go w walce o mistrzowski tytuł.
Nowi eksperci w zespole Locomotive
Do zespołu domu postprodukcyjnego LocoMotive dołączyło dwóch nowych ekspertów. W grudniu 2019 załogę zasilił Rafał Paruszewski obejmując stanowisko postproduction supervisor. Kilka miesięcy wcześniej, wiosną 2019 roku, do firmy dołączył Andrzej Jękot obejmując stanowisko generalisty.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764