Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
Golden Arrow w kategorii Digital Marketing – Social Media
Nagrodę Golden Arrow zdobył projekt „All you need”, realizowany w ramach kampanii Women Must Haves” dla marki adidas. Zadaniem agencji było stworzenie angażującej kampanii w mediach społecznościowych, która dotrze do kobiet w wieku 20-35 lat i która przebije się w zatłoczonej, zdominowanej przez konkurencję przestrzeni.
„All You Need” to seria krótkich form video stworzona we współpracy z najpopularniejszą polską trenerką fitness, Ewą Chodakowską. Filmy pokazują nie tylko kolekcję ubrań, ale i trening, który każdy może wykonać w domu bez żadnego dodatkowego sprzętu.
Filmy uzyskały łącznie ponad 80 milionów odsłon oraz dotarły do 90% grupy docelowej. Kolekcja Women Must Haves to najlepiej sprzedająca się damska kolekcja adidas w Polsce.
Twórcy kampanii:
- Creative Director: Joanna Biernacka
- Deputy Creative Director: Maciej Kozina
- Copywriter: Sonia Łukomska
- Art Director: Konrad Białek
- Group Account Director:
- Tomasz Bartnik
- Account Manager: Marta Zamorowska
- Media Manager: Patrycja Pachnik
- Producer: Marta Kartasińska, Janek Szczeniowski, Ola Pudło, Dominika Głuchowska
- Director/Director of Photography: Mateusz Dziekoński
- Focus Puller: Tomasz Bartosik
- 1st Assistant Camera: Kuba Żukowski
- Post-production: Pawel Kuczyński-Gensler
- Klient: Alina Vovk
Wyróżnienie w kategorii Experiential Marketing - field marketing
Inny projekt realizowany w ramach tej samej kampanii - „Interaktywna przymierzalnia” – otrzymał wyróżnienie.
W dedykowanej przymierzalni konsumentki wypróbowywały stroje podczas krótkiego treningu. W środku znajdowało się dotykowe lustro oraz aplikacja (ćwiczenia z Ewą Chodakowską). Lustro wyposażone było w kamerę wykrywającą ruch – uczestniczki widziały w czasie rzeczywistym, jak intensywnie ćwiczą. Po treningu na ekranie widoczny był wynik ćwiczeń, generowany automatycznie po analizie intensywności ruchu.
Źródło: Denstu Aegis Network Polska