logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Women Must Haves dla marki Adidas z nagrodami w Golden Arrow

  PR 22.06.2018, przeczytano 857 razy
ilustracjastrzałka

Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-women-must-haves-dla-marki-adidas-z-nagrodami-w-golden-arrow,36988,artykul.html

Golden Arrow w kategorii Digital Marketing – Social Media

Nagrodę Golden Arrow zdobył projekt „All you need”, realizowany w ramach kampanii Women Must Haves” dla marki adidas. Zadaniem agencji było stworzenie angażującej kampanii w mediach społecznościowych, która dotrze do kobiet w wieku 20-35 lat i która przebije się w zatłoczonej, zdominowanej przez konkurencję przestrzeni.

„All You Need” to seria krótkich form video stworzona we współpracy z najpopularniejszą polską trenerką fitness, Ewą Chodakowską. Filmy pokazują nie tylko kolekcję ubrań, ale i trening, który każdy może wykonać w domu bez żadnego dodatkowego sprzętu.

Filmy uzyskały łącznie ponad 80 milionów odsłon oraz dotarły do 90% grupy docelowej. Kolekcja Women Must Haves to najlepiej sprzedająca się damska kolekcja adidas w Polsce.

Twórcy kampanii:

  • Creative Director: Joanna Biernacka
  • Deputy Creative Director: Maciej Kozina
  • Copywriter: Sonia Łukomska
  • Art Director: Konrad Białek
  • Group Account Director:
  • Tomasz Bartnik
  • Account Manager: Marta Zamorowska
  • Media Manager: Patrycja Pachnik
  • Producer: Marta Kartasińska, Janek Szczeniowski, Ola Pudło, Dominika Głuchowska
  • Director/Director of Photography: Mateusz Dziekoński
  • Focus Puller: Tomasz Bartosik
  • 1st Assistant Camera: Kuba Żukowski
  • Post-production: Pawel Kuczyński-Gensler
  • Klient: Alina Vovk

Wyróżnienie w kategorii Experiential Marketing - field marketing

Inny projekt realizowany w ramach tej samej kampanii - „Interaktywna przymierzalnia” – otrzymał wyróżnienie.  

W dedykowanej przymierzalni konsumentki wypróbowywały stroje podczas krótkiego treningu. W środku znajdowało się dotykowe lustro oraz aplikacja (ćwiczenia z Ewą Chodakowską). Lustro wyposażone było w kamerę wykrywającą ruch – uczestniczki widziały w czasie rzeczywistym, jak intensywnie ćwiczą. Po treningu na ekranie widoczny był wynik ćwiczeń, generowany automatycznie po analizie intensywności ruchu.

Źródło: Denstu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764