logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania wspierająca relaunch marki Soraya

  PR 14.04.2016, przeczytano 827 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania komunikująca relaunch marki Soraya i promująca kremy liftingujące Soraya Liftensive. Działania realizowane są w prasie oraz internecie. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy UM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wspierajaca-relaunch-marki-soraya,28166,artykul.html

Początek wiosny to moment sprzyjający rozpoczęciu działań komunikacyjnych kosmetyków pielęgnacyjnych. Nowa kampania marki Soraya przebiegająca pod hasłem: „Najlepsza Przyjaciółka mojej skóry” związana jest z relaunchem marki.

Odświeżony layout produktów oraz nowy koncept kreatywny i strategiczny mają na celu odmłodzenie wizerunku marki Soraya. W linii promowanych produktów przeciwstarzeniowych z serii Soraya LIFTENSIVE, opracowanej według konceptu Lifting od fundamentów, znajdują się kremy na dzień oraz na noc, dla kobiet w trzech grupach wiekowych: 40+, 50+, 60+, a także krem pod oczy oraz maska liftingująca. Formuła kremów Soraya LIFTENSIVE została wzbogacona w unikalne składniki aktywne. Ponadto, każdy z kosmetyków zawiera dodatki pielęgnacyjne dopasowane do potrzeb skóry w danym wieku.

Advertoriale
produktów marki Soraya będą obecne w magazynach kobiecych (Bauer, Edipresse). Akcja obejmuje także działania displayowe na portalach Agory, Grupy Zwierciadło oraz inne aktywności w internecie, na portalach ogólnoinformacyjnych (WP, Onet). W internecie zastosowano także działania efektywnościowe na wybranych portalach kobiecych. Kampania potrwa do końca maja br.

Za zakup i planowanie mediów wykorzystanych w kampanii odpowiada dom mediowy UM.

Źródło: UM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764