logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania wspierająca Światłowodowy Internet i Telewizję Elastyczną Netii

  PR 21.03.2019, przeczytano 736 razy
ilustracjastrzałka

20 marca ruszyła nowa kampania reklamowa, wspierająca sprzedaż oferty pakietowej Netii: Światłowodowy Internet 150 Mb/s + Telewizja Elastyczna, teraz aż trzy miesiące za darmo. Kreacja reklamowa nawiązuje do przegryzania się przez atrakcyjny kontent.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wspierajaca-swiatlowodowy-internet-i-telewizje-elastyczna-netii,381746,artykul.html

Na ofertę, której sprzedaż wspierać będzie wiosenna kampania reklamowa Netii, składa się światłowodowy dostęp do internetu 150 Mb/s i usługa telewizyjna w wariancie TV Elastyczna, która daje możliwość samodzielnego kształtowania oferty TV spośród 22 pakietów tematycznych (w tym m.in. pakiet HBO HD, Polsat Sport Premium).

W pierwszym miesiącu każdy klient może oglądać wszystkie dostępne kanały, w tym treści premium (ponad 220 kanałów, w tym ok. 130 w HD), spośród których wybiera, te które będzie oglądał od drugiego miesiąca. Niezależnie od liczby wybranych pakietów telewizyjnych pierwsze 3 miesiące klienci otrzymują gratis, a potem cena uzależniona jest od wybranych pakietów TV. W najtańszej opcji koszt pakietu Internet 150 Mb/s z TV Elastyczną od czwartego miesiąca to 70 zł miesięcznie.  

Kampania składa się z 15 i 30-sekundowych spotów telewizyjnych oraz 10 i 30-sekundowych spotów radiowych, a także szeroko zakrojonych działań performace marketing w internecie.

Głównymi bohaterami kampanii są sympatyczne, animowane stworzenia – korniki (jednemu z nich głosu udziela Czesław Mozil) - których zabawne dialogi wskazują, iż lubią one przegryzać się przez bogaty kontent, dostępny w ofercie Netii. Stąd w spotach nawiązania m.in. do Ligi Mistrzów UEFA (Polsat Sport Premium), Gry o Tron i Lego Ninjago (HBO HD).

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Twórcą koncepcji tych błękitnych, światłowodowych stworzeń, inspirowanych kornikami, jest Sebastian Pańczyk. Ten znany ilustrator, designer i reżyser, ma na swoim koncie już wiele bardzo lubianych przez odbiorców kreacji. Spoty reklamowe powstały w domu produkcyjnym TFP, a za animację odpowiada studio Televisor.

W telewizji (główne i tematyczne kanały Polsatu i TVN) spoty będą emitowane do 25 kwietnia, natomiast kampania radiowa (RMF FM, Eska, Trójka, Radio ZET, Chili Zet) potrwa do 31 marca br. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Źródło: Netia

www.netia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764