Reklamy prasowe wykorzystywane w rozpoczynającej się właśnie kampanii włoskich sosów Łowicz powstały w oparciu o nową platformę komunikacyjną marki. Na poszczególnych layoutach oprócz zdjęć opakowania produktów znajdują się wizualizacje potraw przygotowanych z użyciem sosów włoskich oraz tekst podkreślający jakość składników.
Reklamy będą emitowane w lutym w najbardziej poczytnych magazynach kobiecych: Twój Styl, Viva, Claudia, Gala, Olivia, Wysokie Obcasy, Avanti, Glamour, Pani, Zwierciadlo, Uroda oraz magazynach o życiu gwiazd: Party, Show, Flesz.
Reklamie prasowej będzie towarzyszyła kampania internetowa prowadzona w portalach horyzontalnych oraz w bardziej sprofilowanych serwisach tematycznych. W kampanię czynnie będą zaangażowani blogerzy. Informacje o sosach włoskich i pomysły na ich wykorzystanie w kuchni pojawią się na łamach znanych blogów kulinarnych.
Kampania została poprzedzona warsztatami kulinarnymi, w których wzięli udział blogerzy kulinarni i miłośnicy tradycyjnej kuchni włoskiej. Warto podkreślić, że w styczniu w ramach kampanii rozpoczął się konkurs internetowy na najlepszą stylizację dań z wykorzystaniem sosów Łowicz. Konkurs dla blogerów prowadzony jest w serwisie Durszlak.pl i potrwa do 18 lutego.
Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowej linii gotowych sosów włoskich Łowicza, która uzupełnia ofertę sosów Łowicz o produkty premium. Wśród klasycznych włoskich sosów znajdziemy: sos włoski Arrabbiata - pikantny sos pomidorowy z papryczką chili, sos włoski Puttanesca - pomidorowy sos z oliwkami i kaparami, sos włoski Basilico - pomidorowy sos z bazylią.
Kreacja kampanii wykorzystuje platformę komunikacyjną opracowaną przez agencję Brand Place. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za design etykiet agencja CzteryCzwarte Brand Design.
Źródło: Agros Nova Brands