logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania wspierająca włoskie sosy Łowicz

  PR 06.02.2013, przeczytano 2194 razy
ilustracjastrzałka

Reklamy prasowe wykorzystywane w rozpoczynającej się właśnie kampanii włoskich sosów Łowicz powstały w oparciu o nową platformę komunikacyjną marki. Na poszczególnych layoutach oprócz zdjęć opakowania produktów znajdują się wizualizacje potraw przygotowanych z użyciem sosów włoskich oraz tekst podkreślający jakość składników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wspierajaca-wloskie-sosy-lowicz,17889,artykul.html

Reklamy będą emitowane w lutym w najbardziej poczytnych magazynach kobiecych: Twój Styl, Viva, Claudia, Gala, Olivia, Wysokie Obcasy, Avanti, Glamour, Pani, Zwierciadlo, Uroda oraz magazynach o życiu gwiazd: Party, Show, Flesz.

Reklamie prasowej będzie towarzyszyła kampania internetowa prowadzona w portalach horyzontalnych oraz w bardziej sprofilowanych serwisach tematycznych. W kampanię czynnie będą zaangażowani blogerzy. Informacje o sosach włoskich i pomysły na ich wykorzystanie w kuchni pojawią się na łamach znanych blogów kulinarnych.

Kampania została poprzedzona warsztatami kulinarnymi, w których wzięli udział blogerzy kulinarni i miłośnicy tradycyjnej kuchni włoskiej. Warto podkreślić, że w styczniu w ramach kampanii rozpoczął się konkurs internetowy na najlepszą stylizację dań z wykorzystaniem sosów Łowicz. Konkurs dla blogerów prowadzony jest w serwisie Durszlak.pl i potrwa do 18 lutego. 

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowej linii gotowych sosów włoskich Łowicza, która uzupełnia ofertę sosów Łowicz o produkty premium. Wśród klasycznych włoskich sosów znajdziemy: sos włoski Arrabbiata - pikantny sos pomidorowy z papryczką chili, sos włoski Puttanesca - pomidorowy sos z oliwkami i kaparami, sos włoski Basilico - pomidorowy sos z bazylią.

Kreacja kampanii wykorzystuje platformę komunikacyjną opracowaną przez agencję Brand Place. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za design etykiet agencja CzteryCzwarte Brand Design.

Źródło: Agros Nova Brands

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764