logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Wstyluparadyż – I edycja konkursu rozstrzygnięta

  PR 06.07.2017, przeczytano 600 razy
ilustracjastrzałka

Setki zgłoszeń napłynęło do pierwszej edycji konkursu, zorganizowanego w ramach kampanii marketingowej #wStyluParadyż. Nagroda w wysokości 10 000 zł, projekt łazienki oraz płytki marki Paradyż trafiły do Katarzyny Jędrzejczak z Warszawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wstyluparadyz-%E2%80%93-i-edycja-konkursu-rozstrzygnieta,33034,artykul.html

Laureatka odwiedziła salon firmowy producenta, gdzie wraz z ambasadorką edycji Jagodą Kutkowską z bloga Lovingit oraz Agnieszką Biernat, architektem Ceramiki Paradyż opracowała wymarzony projekt swojej łazienki oraz odebrała nagrodę – czek na remont o wartości 10 000 zł.

- Wyłonienie zwycięzcy było nie lada wyzwaniem. Spośród setek zgłoszeń wybraliśmy dziesięć najlepszych, nad którymi przez długi czas obradowaliśmy. Na wygraną zasłużyło zdjęcie Kasi Jędrzejczak, która na co dzień jest urzędnikiem państwowym i zapaloną Instagramowiczką, a przede wszystkim wzorową żoną i mamą. To właśnie swojego syna Kajtka sfotografowała w przepięknym kadrze i tym zdjęciem skradła nasze serca – mówi Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.

Ambasadorka zakończonej edycji, Jagoda z Lovingit, gromadzi na swoim kanale tysiące fanów poszukujących ciekawych aranżacji wnętrz oraz pomysłów na samodzielne kreowanie przestrzeni osobistej. W czasie trwania akcji dzieliła się z nimi poradami dotyczącymi urządzania łazienek praktycznych, zgodnych z trendami oraz zakładanym budżetem. Blogerka weszła również w skład jury konkursowego.

- To była jedna z najlepszych kampanii w jakiej brałam udział. Idealnie dopasowana do profilu mojego bloga i moich czytelników. Świetne nagrody, ekipa i atmosfera na planie. Współpraca z marką wśród ulubionych blogerek i Doroty Szelągowskiej to sama przyjemność. Możliwość bezpośredniego wręczenia nagrody laureatce mojej edycji konkursu - bezcenna! Dziękuję firmie za ciepłe przyjęcie i mam nadzieję, że to początek naszej współpracy. Bycie ambasadorką marki, która ma swoją tradycję, jakość i ponadczasowy design to niezapomniana przygoda! – mówi Jagoda Kutkowska.

Trwająca od czerwca br. kampania #wStyluParadyż ma na celu inspirować klientów i pokazać szerokie możliwości aranżacji łazienek z wykorzystaniem produktów Ceramiki Paradyż. Wspólnie z ambasadorkami: Dorotą Szelągowską, Jagodą Kutkowską z lovingit.pl, Anną Skurą z bloga WhatAnnaWears.com oraz Malwiną Bakalarz z Bakusiowo.pl, marka stara się przekonać odbiorców, że łazienkę tak jak każde inne pomieszczenie należy i można zaprojektować w spersonalizowany sposób.

Za kompleksową obsługę kampanii odpowiada krakowska agencja interaktywna INSIGNIA. W najbliższych tygodniach ogłoszone zostaną wyniki kolejnych dwóch edycji. #wStyluParadyż potrwa do 31 sierpnia 2017. Finał z udziałem Doroty Szelągowskiej zaplanowano na wrzesień br.

Źródło: Ceramika Paradyż

www.paradyz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764