logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania WWF: 3200 to nie marka kremu, tylko liczba zagrożonych wyginięciem tygrysów

  PR 16.10.2014, przeczytano 2000 razy
ilustracja

3200 nie jest marką kremu, a Pemburu Haram nie jest malezyjską aktorką i modelką. To wymyślone krem i postać, które mają zwrócić uwagę na problem zagrożonych wyginięciem tygrysów. WWF przez prowokację rozpoczyna w Polsce kampanię #RatujTygrysy #PodajDalej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wwf%3A-3200-to-nie-marka-kremu%2C-tylko-liczba-zagrozonych-wyginieciem-tygrysow,22931,artykul.html

Prowokacja WWF polegała na poinformowaniu opinii publicznej o wejściu na rynek nowego kremu marki 3200 zawierającego prawdziwy tłuszcz tygrysa. Produkt promowała fikcyjna postać malezyjskiej aktorki i modelki - Pemburu Haram. Sprzedaż kremu zapowiedziano m.in. na stronie 3200.pl, gdzie dziś pojawił się film wyjaśniający cel prowokacji.

Wymyślone krem i postać mają zwrócić uwagę na problem zagrożonych wyginięciem tygrysów. Tygrysów, których na wolności zostało już tylko 3200 i które giną przez skandaliczną działalność ludzi - przede wszystkim kłusowników - po malajsku 'pemburu haram' przyczyną aż 78% śmierci tygrysów.

W ciągu ostatnich 100 lat populacja tygrysa zmniejszyła się aż o 95%. Są rejony, w których tygrysy wyginęły całkowicie. Nie ma już tygrysów z wybrzeża Morza Kaspijskiego, wyspy Jawa i Bali. Dziś tygrysy giną m.in. w Malezji, w Indochinach, na Sumatrze, w Bangladeszu, Bhutanie, na Syberii i południu Chin.

Tygrys znajduje się na liście gatunków zagrożonych wyginięciem, objętych przepisami Konwencji Waszyngtońskiej oraz w Czerwonej Księdze Gatunków Zagrożonych. WWF w ramach międzynarodowego programu TX2 chce podwoić liczbę populacji tygrysów żyjących na wolności do 2022 roku. Kampania #RatujTygrysy #PodajDalej realizowana w Polsce ma skupić się na wsparciu ochrony tygrysa malajskiego.

W nagłośnieniu prowokacji WWF pomógł portal NaTemat.pl.

Źródło: WWF Polska/ First Aid Communication

www.3200.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764