logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania WWF: 3200 to nie marka kremu, tylko liczba zagrożonych wyginięciem tygrysów

  PR 16.10.2014, przeczytano 1979 razy
ilustracja

3200 nie jest marką kremu, a Pemburu Haram nie jest malezyjską aktorką i modelką. To wymyślone krem i postać, które mają zwrócić uwagę na problem zagrożonych wyginięciem tygrysów. WWF przez prowokację rozpoczyna w Polsce kampanię #RatujTygrysy #PodajDalej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wwf%3A-3200-to-nie-marka-kremu%2C-tylko-liczba-zagrozonych-wyginieciem-tygrysow,22931,artykul.html

Prowokacja WWF polegała na poinformowaniu opinii publicznej o wejściu na rynek nowego kremu marki 3200 zawierającego prawdziwy tłuszcz tygrysa. Produkt promowała fikcyjna postać malezyjskiej aktorki i modelki - Pemburu Haram. Sprzedaż kremu zapowiedziano m.in. na stronie 3200.pl, gdzie dziś pojawił się film wyjaśniający cel prowokacji.

Wymyślone krem i postać mają zwrócić uwagę na problem zagrożonych wyginięciem tygrysów. Tygrysów, których na wolności zostało już tylko 3200 i które giną przez skandaliczną działalność ludzi - przede wszystkim kłusowników - po malajsku 'pemburu haram' przyczyną aż 78% śmierci tygrysów.

W ciągu ostatnich 100 lat populacja tygrysa zmniejszyła się aż o 95%. Są rejony, w których tygrysy wyginęły całkowicie. Nie ma już tygrysów z wybrzeża Morza Kaspijskiego, wyspy Jawa i Bali. Dziś tygrysy giną m.in. w Malezji, w Indochinach, na Sumatrze, w Bangladeszu, Bhutanie, na Syberii i południu Chin.

Tygrys znajduje się na liście gatunków zagrożonych wyginięciem, objętych przepisami Konwencji Waszyngtońskiej oraz w Czerwonej Księdze Gatunków Zagrożonych. WWF w ramach międzynarodowego programu TX2 chce podwoić liczbę populacji tygrysów żyjących na wolności do 2022 roku. Kampania #RatujTygrysy #PodajDalej realizowana w Polsce ma skupić się na wsparciu ochrony tygrysa malajskiego.

W nagłośnieniu prowokacji WWF pomógł portal NaTemat.pl.

Źródło: WWF Polska/ First Aid Communication

www.3200.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764