logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania z okazji tysięcznego sklepu Odido

  PR 25.04.2012, przeczytano 1145 razy

Sieć franczyzowa ODIDO ogłosiła otwarcie tysięcznego sklepu. Z tej okazji zaplanowano szereg działań marketingowych oraz reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-z-okazji-tysiecznego-sklepu-odido,15355,artykul.html

Otwarcie tysięcznego sklepu pod brandem ODIDO świadczy o zaufaniu, jakim obdarzyli nas ich właściciele. Pokazuje także, że ODIDO to ważny projekt, który zapewnia skuteczne wsparcie lokalnym sklepom – komentuje Sylweriusz Faruga, Prezes MAKRO Cash & Carry Polska

Celem utworzenia przez MAKRO Cash & Carry Polska sieci ODIDO było zwiększenie lojalności klientów i udzielenie pomocy niezależnym, małym sklepom, które odczuwają presję ze strony konkurencji w postaci dyskontów, super- i hipermarketów.

W związku z otwarciem tysięcznego sklepu zaplanowano szereg działań wspierających komunikację marketingową. Po raz pierwszy przeprowadzona zostanie ogólnopolska loteria dla klientów. Na zwycięzców czekać będzie auto, telewizory, aparaty fotograficzne, zestawy kina domowego czy laptopy. W ramach kampanii reklamowej, pojawią się spoty w telewizji ogólnopolskiej. ODIDO będzie obecne też w prasie branżowej oraz w internecie, m.in. w serwisie społecznościowym Nasza-klasa.pl i na portalach branżowych. Intensywne działania promocyjne prowadzone będą również w halach MAKRO.

Na terenie całej Polski odbywać się będą spotkania z właścicielami sklepów, a w tysięcznym ODIDO zaplanowano specjalne wydarzenie połączone z konkursem dla konsumentów. Istotnym elementem kampanii będzie także raport na temat zachowań zakupowych Polaków, opracowany na podstawie badania opinii publicznej. Ponadto o zakupach w sklepach ODIDO opowiedzą polskie celebrytki.

Poprzez realizację wymienionych wyżej działań marketingowych i reklamowych chcemy pokazać ogólnopolski charakter sieci ODIDO oraz ocieplić jej wizerunek. Zależy nam na tym, aby zakupy w „sklepach za rogiem” stały się równie modne w Polsce, jak ma to miejsce za granicą - mówi Magdalena Figurna, menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej MAKRO Cash&Carry Polska.

Model biznesowy ODIDO zakłada, że po przystąpieniu do sieci lokalne sklepy otrzymują stałe wsparcie biznesowe i marketingowe MAKRO Cash & Carry, przy jednoczesnej gwarancji zachowania dużej swobody w prowadzeniu swojego przedsiębiorstwa. Specjaliści MAKRO Cash & Carry opracowują dla wchodzących do sieci sklepów projekty optymalizacji wykorzystania przestrzeni sprzedażowej, prezentacji towarów oraz wizualizacji promocji placówki handlowej.

Kampanię z okazji otwarcia tysięcznego sklepu ODIDO MAKRO Cash & Carry realizuje we współpracy z agencjami: Men at Work, Fruits & Friends, Procontent, Linea Recta oraz domem produkcyjnym: Young Productions.

Źródło: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764