logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania #zespolkolorowychskarpetek: Jak wygląda życie z zespołem Downa?

   23.03.2019, przeczytano 2529 razy
ilustracjastrzałka

21 marca ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa. Akcja ma celu uświadomienie Polakom, że osoby z zespołem Downa mają takie same potrzeby jak osoby pełnosprawne. Oczekują szacunku, tolerancji i akceptacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-zespolkolorowychskarpetek%3A-jak-wyglada-zycie-z-zespolem-downa,381779,artykul.html

Główną osią kampanii jest spot, który ma obalać stereotypy związane z zespołem Downa. Do akcji zaproszono 8 osób z trisomią 21, które podzieliły się z swoimi doświadczeniami, opowiedziały, co dla nich znaczy zespół Downa, jakie mają pasje i marzenia.

Akcja powstała z potrzeby serca. Zespół Downa jest mi bliski, mam 25 letnią siostrę Monikę, która zainspirowała mnie do zrobienia tej kampanii. Mam możliwość pracować wśród wspaniałych osób, które wsparły mój pomysł i pomogły mi w realizacji kampanii. Reprezentanci mediów i wydawców, których zaprosiłam do współpracy podkreślali wartość edukacyjną kampanii” mówi Kaja Bielawska z Digital Resolution – organizatorka i pomysłodawczyni akcji.

Akcja jest komunikowana w internecie, na outdoorze i w prasie. Towarzyszy jej także kampania PR. Jest realizowana pro bono dla Stowarzyszenia Rodzin i Opiekunów osób z zespołem Downa „Bardziej Kochani”.  Do kampanii dołączyli przedstawiciele mediów i wydawców: Stroer, Blaber, YOC, Digital Contact, Converters, Audience Network, MM Group, We Love Media, Interia, KPI Media, Content Marketing, AdPrime. Akcję wspiera również Asics i Hutnik Warszawa.

Reżyserem spotu został Bartłomiej Szkop, za produkcję spotu odpowiedzialni są: Dorota Konarska oraz Łukasz Genczelewski. Za kreację, montaż i postprodukcję odpowiada Bartek Woziwodzki z Tribal Media.

Wcześniej nie miałem do czynienia z osobami z zespołem Downa. Przychodząc na plan spodziewałem się, że będą tylko dramaty, troski, łzy i jedno wielkie użalanie się nad sobą. A z tego, co zauważyłem, to są osoby, które w ogóle nie dbają o atencję, nie chcą jakiegoś wyjątkowego zainteresowania, chcą być po prostu traktowane normalnie.” Komentuje Bartek Szkop, reżyser spotu.

Dziękuję wszystkim przyjaciołom osób z zespołem Downa! To wspaniałe, że jest nas aż tylu w branży marketingowo – reklamowej” – mówi Kaja Bielawska, organizatorka akcji.

Z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa każdy okazać solidarność z osobami dotkniętymi wadą genetyczną udostępniając w mediach społecznościowych zdjęcie w kolorowych skarpetkach nie do pary, symbolizujących różnorodność genetyczną  z hasztagiem #ZespolKolorowychSkarpetek

Nie masz skarpetek? Kup je w sklepie Many Mornings, zostań ambasadorom  i wesprzyj Stowarzyszenie Rodzin i Opiekunów Osób z Zespołem Downa Bardziej Kochani. Z każdego zakupu skarpetek w dniu 21.03.2019 firma Many Mornings przeznaczy 21% zysku na wsparcie Stowarzyszenia.

Źródło: Bardziej Kochani

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magdalena Różczka i jej awatar w kampanii VeloBanku
Stawiający na technologię VeloBank wykorzystuje sztuczną inteligencję już nie tylko w swoich nowatorskich produktach. W najnowszej kampanii promującej VeloFotkę, kredyt gotówkowy, który można wziąć kilkoma kliknięciami w aplikacji mobilnej, główne role zagrały: Magdalena Różczka oraz jej wirtualna odpowiedniczka wygenerowana przez AI.
Trasa promocyjna Visa: Bolid F1 na Zamku Królewskim
Zamek Królewski w Warszawie będzie siódmym przystankiem na trasie tegorocznego touru promocyjnego bolidu Formuły 1. Maszyna Visa Cash App RB, partnera sponsoringowego ORLEN, w sobotę 7 września pojawi się w ogrodach zamku i będzie specjalną atrakcją charytatywnego pleneru plastycznego dla dzieci.
Performance Media zmienia się w Performance Group
Agencja Performance Media, po ponad 20 latach doświadczeń w rozwoju działań efektywnościowych dla marketerów, wchodzi w nowy etap swojego rozwoju - z nową nazwą, nową identyfikacją wizualną i rozszerzonym portfolio produktów i usług. Od tej pory działać będzie pod nazwą Performance Group i w nowych strukturach, w których kluczowe kompetencje zostały skoncentrowane w 3...
Kia promuje model EV6
Kia Polska wystartowała z kampanią wspierającą sprzedaż modelu EV6, w ramach której klienci mogą skorzystać z atrakcyjnej oferty zakupu z korzyściami nawet do 73 537 zł. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
LiquidThread z Radiem ZET dla OSM Łowicz
OSM Łowicz – polska spółdzielnia mleczarska, jest jednym z głównych sponsorów „Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET”. Tegoroczny cykl eventów śniadaniowych obejmuje dziewięć wybranych miast w Polsce. W ramach akcji przewidziane są różne aktywności. Za koncept działań dla marki odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764