logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania zrealizowana przez Grupę RMF wyróżniona w case booku Ad Managera Google’a

  PR 24.11.2022, przeczytano 475 razy

Zrealizowana przez Grupę RMF i RMF Digital kampanię digital audio została oficjalnym case study Google’a – jest to pierwszy przykład kampanii dotyczącej programmatic audio z Europy Środkowo-Wschodniej wyróżniony i doceniony w ten sposób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-zrealizowana-przez-grupe-rmf-wyrozniona-w-case-booku-ad-managera-google%E2%80%99a,398107,artykul.html

- Stawiamy na innowacyjność w połączeniu z efektywnością, dlatego zdecydowaliśmy się na zaproponowanie Programmatic Guaranteed Audio. To kolejny dowód na to, że przygotowywane przez nas kampanie są prekursorskie i przede wszystkim skuteczne. Cieszy nas, że docenił to również specjaliści z Google i opisali jako swój oficjalny case study – mówi Adam Pachla, Haad of Digital w Grupie RMF.

Kampania została zrealizowana przez RMF Digital dla biura rachunkowego online inFakt w oparciu o Programmatic Guaranteed Audio, w efekcie czego przewyższyła ona inne kampanie audio online o 30% oraz zwiększyła ogólny zasięg odbiorców docelowych poprzez kanał, który nie jest tak podatny na blokowanie reklam. Konwersje post-view tej kampanii przewyższyły aż o 155% wyniki z kampanii displayowych.

- Przykład kampanii przeprowadzonej z inFaktem potwierdza, że audio online to narzędzie, które przynosi wymierne efekty. Może ono doskonale uzupełniać działania w tradycyjnym radiu o nowoczesne rozwiązania reklamowe online, rozszerzając zasięg kampanii – mówi Marcin Pyra, programmatic manager w Grupie RMF.

RMF Digital to oferta kampanii internetowych realizowanych przez Grupę RMF, zarówno na własnych stronach jak i w portalach wydawców zewnętrznych. W ofercie znajdują się planowanie i zakup kampanii display, audio i wideo, tworzenie podcastów audio, akcji specjalnych oraz usługi brokerskie, SEO i content marketingu.

Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp. k.

www.gruparmf.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764