logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania zrealizowana przez Grupę RMF wyróżniona w case booku Ad Managera Google’a

  PR 24.11.2022, przeczytano 210 razy

Zrealizowana przez Grupę RMF i RMF Digital kampanię digital audio została oficjalnym case study Google’a – jest to pierwszy przykład kampanii dotyczącej programmatic audio z Europy Środkowo-Wschodniej wyróżniony i doceniony w ten sposób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-zrealizowana-przez-grupe-rmf-wyrozniona-w-case-booku-ad-managera-google%E2%80%99a,398107,artykul.html

- Stawiamy na innowacyjność w połączeniu z efektywnością, dlatego zdecydowaliśmy się na zaproponowanie Programmatic Guaranteed Audio. To kolejny dowód na to, że przygotowywane przez nas kampanie są prekursorskie i przede wszystkim skuteczne. Cieszy nas, że docenił to również specjaliści z Google i opisali jako swój oficjalny case study – mówi Adam Pachla, Haad of Digital w Grupie RMF.

Kampania została zrealizowana przez RMF Digital dla biura rachunkowego online inFakt w oparciu o Programmatic Guaranteed Audio, w efekcie czego przewyższyła ona inne kampanie audio online o 30% oraz zwiększyła ogólny zasięg odbiorców docelowych poprzez kanał, który nie jest tak podatny na blokowanie reklam. Konwersje post-view tej kampanii przewyższyły aż o 155% wyniki z kampanii displayowych.

- Przykład kampanii przeprowadzonej z inFaktem potwierdza, że audio online to narzędzie, które przynosi wymierne efekty. Może ono doskonale uzupełniać działania w tradycyjnym radiu o nowoczesne rozwiązania reklamowe online, rozszerzając zasięg kampanii – mówi Marcin Pyra, programmatic manager w Grupie RMF.

RMF Digital to oferta kampanii internetowych realizowanych przez Grupę RMF, zarówno na własnych stronach jak i w portalach wydawców zewnętrznych. W ofercie znajdują się planowanie i zakup kampanii display, audio i wideo, tworzenie podcastów audio, akcji specjalnych oraz usługi brokerskie, SEO i content marketingu.

Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp. k.

www.gruparmf.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsza, testowa analiza Digital OOH w oparciu o dane z badania Mediapanel
Gemius na konferencji Data Driven Digital OOH zaprezentował wyniki testowej analizy zasięgu ekranów cyfrowych w przestrzeni miejskiej. Z danych wynika, że nośniki DOOH AMS generują łącznie 72,6% zasięgu liczonego dla ogólnopolskiej populacji 7 – 75 i mierzonego wskaźnikiem OTS.
3 sekundy – to granica cierpliwości przeciętnego klienta sklepu internetowego. Dłużej na załadowanie strony czekać nie będzie. Pójdzie na zakupy gdzie indziej. Dlatego, mając na uwadze potrzeby rynku, home.pl zrobiło w swojej serwerowni rewolucję technologiczną. Nowe, wydajne maszyny, w które zainwestowała firma, odpowiadają na potrzeby nawet bardzo...
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 roku. Dodatkowo wprowadzane są nowe oferty i możliwości jakościowego wyróżnienia na antenie. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji marki Wysokie Obcasy
Redakcje “Wysokich Obcasów” – tygodnika, serwisu Wysokieobcasy.pl oraz miesięcznika “Wysokie Obcasy Extra” będą mieć nową naczelną. Od 1 grudnia 2022 r. będzie nią Monika Tutak-Goll. To dziennikarka i redaktorka, związana z marką “Wysokie Obcasy” od ponad 12 lat.

Skonsolidowany przychód ze sprzedaży za 3 kwartały 2022 r. wynosi ponad 32 mln zł i jest o 58% wyższy niż w analogicznym okresie 2021 r. Skonsolidowana EBITDA za 3 kwartały br. wyniosła 3,2 mln zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764