logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampanie Banku BNP Paribas a nagrodami w KTR, Konkursie Innovation i Kreaturze 2021

  PR 30.11.2021, przeczytano 1152 razy

Aż cztery nagrody w Konkursie Twórców Reklamy 2021 w kategorii Komunikacja oraz brąz w Konkursie Innovation 2021 w kategorii Innowacje w komunikacji, zdobyła kampania „Gdzie są nasze Patronki?” Banku BNP Paribas. Nominację do „miecza” KTR otrzymała także kampania „Bank zmieniającego się świata”. Bank zdobył również nagrodę główną w kategorii Kampania społeczna/CSR za akcję „Gdzie są nasze Patronki?” oraz wyróżnienie w kategorii Digital – aplikacje mobilne/gry za projekt „Misja Samodzielność” w konkursie Kreatura 2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampanie-banku-bnp-paribas-a-nagrodami-w-ktr%2C-konkursie-innovation-i-kreaturze-2021,393944,artykul.html

- Bardzo cieszy nas fakt, że kolejne konkursy branżowe doceniają projekty i kampanie, które mają istotne znaczenie społeczne. Różnorodność, równość, dostęp do edukacji oraz ochrona klimatu to wartości, które mają dla nas kluczowe znaczenie, o czym świadczy ich obecność w naszej Strategii Zrównoważonego Rozwoju. Chcemy zmieniać świat na lepsze, co dostrzegły kapituły konkursowe. Dziękuję całemu zespołowi oraz partnerom, dzięki którym możemy świętować ten sukces – mówi Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji, Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas.

Gdzie są nasze Patronki?” to akcja skierowana do szkół, które nie mają jeszcze żadnego imienia. Bank zachęcał je do wybrania patronek, aby zwrócić uwagę na potrzebę doceniania wybitnych kobiet i pokazywania dzieciom i młodzieży różnorodnych wzorców. Placówki, które wzięły udział w akcji i przystąpiły do konkursu, miały szansę zdobyć grant na promowanie osiągnięć swojej patronki. W ramach tej inicjatywy ponad 20 szkół zyskało wsparcie finansowe na promocję wybitnej kobiety. Kampania Banku BNP Paribas zdobyła aż cztery nagrody w Konkursie Klubu Twórców Reklamy. W kategorii komunikacja zdobył złoto w podkategorii INTEGRATED CAMPAIGNS,  Activation Campaigns, srebro w podkategoriach PR, Corporate & CSR i ONLINE, Web Campaigns oraz brąz w podkategorii CREATIVE STRATEGY, Odważne marki. Kampania została także nagrodzona brązem w Konkursie Innovation 2021 w kategorii Innowacje w komunikacji, podkategorii Shift Kampania/działanie komercyjne oraz uzyskała nagrodę główną w konkursie Kreatura 2021 w kategorii Kampania społeczna/CSR.

Misja Samodzielność” to interdyscyplinarny projekt z zakresu edukacji, którego celem jest podnoszenie wiedzy i nauka dzieci zarządzania finansami oraz przedsiębiorczości. Oprócz udostępnienia materiałów edukacyjnych rodzicom i nauczycielom, bank przygotował specjalną grę i słowniczek „bankosłówek” dla uczniów, a także zaoferował zestaw produktów finansowych szytych na miarę młodego odbiorcy. Projekt został wyróżniony w kategorii Digital – aplikacje mobilne/gry w konkursie Kreatura 2021.

Bank zmieniającego się świata” to kampania, zainicjowana w 2018 roku, która pozwoliła Bankowi BNP Paribas stać się znaczącą marką i jednym z najbardziej wyraziście komunikujących się banków, poruszającym ważne społecznie tematy. Kampania została nominowana w Konkursie Twórców Reklamy 2021 w kategorii Komunikacja, w podkategorii CREATIVE STRATEGY, Strategia Long-Term.

Konkurs Twórców Reklamy, docenia odwagę, aktualność, kunszt i twórczą wyobraźnię w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft. W Konkursie Innovation projekty wytyczające nowe kierunki w obszarze biznesu, mediów i komunikacji oceniane są pod kątem zmiany i potencjału jej oddziaływania w przyszłości. Obie rywalizacje należą do konkursów Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, wyznaczających standardy w branży reklamowej. Konkurs Niezależnej Kreacji Kreatura, organizowany przez VFP Communications ma na celu wyróżnienie i uhonorowanie polskiej sztuki reklamowej. Prace oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania.

Źródło: Bank BNP Paribas

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764