logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampanie Banku BNP Paribas a nagrodami w KTR, Konkursie Innovation i Kreaturze 2021

  PR 30.11.2021, przeczytano 1148 razy

Aż cztery nagrody w Konkursie Twórców Reklamy 2021 w kategorii Komunikacja oraz brąz w Konkursie Innovation 2021 w kategorii Innowacje w komunikacji, zdobyła kampania „Gdzie są nasze Patronki?” Banku BNP Paribas. Nominację do „miecza” KTR otrzymała także kampania „Bank zmieniającego się świata”. Bank zdobył również nagrodę główną w kategorii Kampania społeczna/CSR za akcję „Gdzie są nasze Patronki?” oraz wyróżnienie w kategorii Digital – aplikacje mobilne/gry za projekt „Misja Samodzielność” w konkursie Kreatura 2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampanie-banku-bnp-paribas-a-nagrodami-w-ktr%2C-konkursie-innovation-i-kreaturze-2021,393944,artykul.html

- Bardzo cieszy nas fakt, że kolejne konkursy branżowe doceniają projekty i kampanie, które mają istotne znaczenie społeczne. Różnorodność, równość, dostęp do edukacji oraz ochrona klimatu to wartości, które mają dla nas kluczowe znaczenie, o czym świadczy ich obecność w naszej Strategii Zrównoważonego Rozwoju. Chcemy zmieniać świat na lepsze, co dostrzegły kapituły konkursowe. Dziękuję całemu zespołowi oraz partnerom, dzięki którym możemy świętować ten sukces – mówi Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji, Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas.

Gdzie są nasze Patronki?” to akcja skierowana do szkół, które nie mają jeszcze żadnego imienia. Bank zachęcał je do wybrania patronek, aby zwrócić uwagę na potrzebę doceniania wybitnych kobiet i pokazywania dzieciom i młodzieży różnorodnych wzorców. Placówki, które wzięły udział w akcji i przystąpiły do konkursu, miały szansę zdobyć grant na promowanie osiągnięć swojej patronki. W ramach tej inicjatywy ponad 20 szkół zyskało wsparcie finansowe na promocję wybitnej kobiety. Kampania Banku BNP Paribas zdobyła aż cztery nagrody w Konkursie Klubu Twórców Reklamy. W kategorii komunikacja zdobył złoto w podkategorii INTEGRATED CAMPAIGNS,  Activation Campaigns, srebro w podkategoriach PR, Corporate & CSR i ONLINE, Web Campaigns oraz brąz w podkategorii CREATIVE STRATEGY, Odważne marki. Kampania została także nagrodzona brązem w Konkursie Innovation 2021 w kategorii Innowacje w komunikacji, podkategorii Shift Kampania/działanie komercyjne oraz uzyskała nagrodę główną w konkursie Kreatura 2021 w kategorii Kampania społeczna/CSR.

Misja Samodzielność” to interdyscyplinarny projekt z zakresu edukacji, którego celem jest podnoszenie wiedzy i nauka dzieci zarządzania finansami oraz przedsiębiorczości. Oprócz udostępnienia materiałów edukacyjnych rodzicom i nauczycielom, bank przygotował specjalną grę i słowniczek „bankosłówek” dla uczniów, a także zaoferował zestaw produktów finansowych szytych na miarę młodego odbiorcy. Projekt został wyróżniony w kategorii Digital – aplikacje mobilne/gry w konkursie Kreatura 2021.

Bank zmieniającego się świata” to kampania, zainicjowana w 2018 roku, która pozwoliła Bankowi BNP Paribas stać się znaczącą marką i jednym z najbardziej wyraziście komunikujących się banków, poruszającym ważne społecznie tematy. Kampania została nominowana w Konkursie Twórców Reklamy 2021 w kategorii Komunikacja, w podkategorii CREATIVE STRATEGY, Strategia Long-Term.

Konkurs Twórców Reklamy, docenia odwagę, aktualność, kunszt i twórczą wyobraźnię w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft. W Konkursie Innovation projekty wytyczające nowe kierunki w obszarze biznesu, mediów i komunikacji oceniane są pod kątem zmiany i potencjału jej oddziaływania w przyszłości. Obie rywalizacje należą do konkursów Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, wyznaczających standardy w branży reklamowej. Konkurs Niezależnej Kreacji Kreatura, organizowany przez VFP Communications ma na celu wyróżnienie i uhonorowanie polskiej sztuki reklamowej. Prace oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania.

Źródło: Bank BNP Paribas

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764