logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampanie Banku Pekao nagrodzone w konkursie Kreatura 2020

  PR 26.11.2020, przeczytano 778 razy
ilustracja

Bank Pekao S.A. może pochwalić się niestandardową i kreatywną komunikacją marketingową, również w czasie pandemii. W konkursie Kreatura 2020 otrzymał wyróżnienie w kategorii Marketing w czasie pandemii i nagrodę specjalną za spot “Uziemiony” z mistrzem świata w szybownictwie, Sebastianem Kawą. Jury wyróżniło także komunikację PeoPay KIDS w kategorii Digital - social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampanie-banku-pekao-nagrodzone-w-konkursie-kreatura-2020,389330,artykul.html

Ogólnopolski Konkurs Niezależnej Kreacji Kreatura od lat nagradza twórców najlepszych kampanii marketingowych oraz firmy uczestniczące w ich realizacji. Jego organizatorem jest VFP Communications, wydawca magazynu "Media Marketing Polska". W tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 132 prace, z czego jury przyznało 13 kreatur, 28 wyróżnień i jedną nagrodę specjalną, która trafiła właśnie do Banku Pekao.

– Potrafiliśmy szybko przystosować się i biznesowo i komunikacyjnie do nowych warunków. Tworzenie kampanii w czasie pandemii było oczywiście wyzwaniem, ale potrafiliśmy efektywnie i kreatywnie mu sprostać. W swojej komunikacji pokazaliśmy, jak dbać o siebie i swoich bliskich oraz jak dzięki aplikacjom mobilnym banku można bankować zdalnie i korzystać z wielu produktów finansowych, całkowicie bezpiecznie, bez wychodzenia z domu – mówi Jorge Sánchez Klosiński, Dyrektor Biura Marketingu Banku Pekao S.A.

Spot którego bohaterem był Sebastian Kawa, 15-krotny mistrz świata w szybownictwie, spodobał się jury tak bardzo, że otrzymał nie tylko wyróżnienie w swojej kategorii Marketing w czasie pandemii, ale przyznano mu również nagrodę specjalną za „nowe, wysokie standardy w zdalnej produkcji video”. Bank Pekao chciał udowodnić nim swoim klientom, że mogą brać życie za rogi w każdej sytuacji i z każdego miejsca, także z własnych czterech ścian. Spot emitowany był w telewizji wiosną, kiedy to sportowiec, podobnie jak większość Polaków, został „uziemiony” w domu. Reklama została zrealizowana w wyjątkowych okolicznościach - całkowicie zdalnie - a szybownik wcielił się na planie w kilka ról jednocześnie. Bank promował w spocie ofertę 200 zł za założenie Konta Przekorzystnego na selfie w aplikacji PeoPay oraz 2,5 proc. w skali roku na Koncie Oszczędnościowym.

Bank Pekao otrzymał również wyróżnienie w kategorii Digital – social media za edukacyjne dubbingi w ramach promocji pakietu PeoPay KIDS. Aby ułatwić rodzicom rozmawianie z dziećmi o pieniądzach i oszczędzaniu, Bank Pekao stworzył bota w Facebook Messengerze. W wakacje rodzice mogli wcielić się w wirtualnego trenera i podłożyć swój głos, by dubbingować bohaterów z brygady PeoPay KIDS (żubra, lisa, złotówkę). Znajomy głos miał pomóc przykuć uwagę malucha, by przekazać mu cenne finansowe rady.

Przy tworzeniu nagrodzonych kampanii Bank Pekao współpracował z agencjami Saatchi&Saatchi IS, Tank oraz Digital Kingdom Poland.

Źródło: Bank Pekao S.A.

www.pekao.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764