logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampanie informacyjne Blue City

  PR 21.05.2020, przeczytano 149 razy
ilustracja

Wraz z kolejnymi etapami odmrożenia działalności centrów handlowych, agencja Communication Unlimited przygotowała dla warszawskiego Blue City dwie kampanie informacyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampanie-informacyjne-blue-city,387114,artykul.html

Po ponownym uruchomieniu centrów handlowych, kiedy mogły się już otwierać sklepy, przekaz reklamowy Blue City stawiał na pierwszym miejscu spokój klientów zatroskanych o swoje bezpieczeństwo podczas zakupów. Wdrożono specjalne procedury i czynności dotyczące utrzymania czystości, a o tym, jak bezpiecznie robić zakupy przypominają tablice i plakaty informacyjne, naklejki, bannery umieszczone w różnych miejscach w centrum, a także animacje, które są wyświetlane na wewnętrznych plazmach.

Na billboardach zewnętrznych Blue City zapraszało do zrobienia zakupów w bezpiecznych i komfortowych warunkach, a radość z wreszcie otwartych sklepów pokazywały umieszczane na plakatach postacie w maseczkach z dorysowanymi uśmiechami.

Kolejna kampania związana z otwarciem restauracji, kawiarni oraz salonów fryzjerskich i kosmetycznych, której hasłem jest „Wszystko pod jednym dachem”, ruszyła 18 maja i obejmuje media wewnętrzne Blue City oraz billboardy, citylighty na przystankach komunikacji miejskiej, działania w social mediach oraz PR.

- W ten sposób reagujemy na zmieniającą się sytuację centrów handlowych oraz na potrzeby i wymagania klientów. Podkreślamy, że w Blue City jest miejscem, gdzie można zrobić bezpiecznie różnorodne zakupy, skorzystać z kompleksowych usług oraz wreszcie przyjść i napić się kawy czy zjeść smaczne posiłki w naszych restauracjach – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketing Blue City.

Za kreację i przygotowanie kampanii informacyjnych dla Blue City odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, która pracuje dla Blue City od 2011 roku.

Kolejna kampania informacyjna Blue City związana będzie z trzecim etapem odmrażania centrów handlowych, czyli uruchomieniem rozrywki.

ilustracjastrzałka

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma BSH przeznaczyła część budżetu reklamowego na wsparcie placówek medycznych
W ramach walki z pandemią koronawirusa producent AGD marki Bosch wyposażył w najpotrzebniejszy sprzęt gospodarstwa domowego ponad 220 placówek medycznych w całym kraju. Wartość przekazanej pomocy wyniosła łącznie milion złotych, o tę kwotę firma obniżyła swój budżet marketingowy. Wsparcie trafiło m.in. do szpitali zakaźnych, oddziałów ratunkowych, a...
Grupa Lotos sponsorem polskiej koszykówki
Koncern z Gdańska został sponsorem Energa Basket Ligi kobiet i mężczyzn, reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy, a także Suzuki Pucharu Polski i Suzuki Superpucharu Polski. LOTOS wesprze również oficjalną galę zakończenia sezonu koszykarskiego. Umowa będzie obowiązywać w sezonie 2020/2021.
Dzień Dziecka online - propozycja  Agencji Vi
Agencja Vi, która stworzyła platformę edukacyjną ze zdalnymi animacjami i korepetycjami dla dzieci zDziecmi.pl, wychodzi z projektem wirtualnych imprez organizowanych z okazji Dnia Dziecka. Pomysł na firmową integrację dla dzieci i rodziców na miarę obecnych czasów.
Marka XPG została sponsorem tytularnym organizacji esportowej Invicta Gaming
Gamingowa marka XPG, należąca do popularnego producenta dysków i pamięci ADATA, została sponsorem tytularnym polskiej organizacji esportowej Invicta Gaming. Współpraca obejmuje występy pod nową nazwą w rozgrywkach transmitowanych przez Polsat Games, testy wyposażenia, aktywności w mediach społecznościowych oraz atrakcje dla fanów. Za koordynację...
Lech Free: Ambasadorzy marki przeprowadzili trening na warszawskim osiedlu
Lockdown, opustoszałe siłownie, dystans społeczny – to wszystko nie sprzyja aktywności fizycznej. Co zrobić, gdy zamknięci w czterech ścianach Polacy zalegają na kanapach? Lech Free znalazł rozwiązanie! Przy współpracy z Damianem Janikowskim i Natfit, marka zaskoczyła mieszkańców warszawskiego osiedla, zapraszając ich do rozgrzewki na własnych balkonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764