logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampanie #Nieczekam107lat oraz Niezatrzymani nagrodzone w Konkursie Effie 2022

  PR 10.11.2022, przeczytano 151 razy

Celem akcji #NIECZEKAM107lat było budowanie świadomości problemu nierównych szans pomiędzy kobietami i mężczyznami, inspirowanie i edukowanie na rzecz ich wyrównywania w obszarze życia prywatnego i zawodowego. „Niezatrzymani” jest cyklem spotkań-rozmów z mistrzami sportu, którzy kończą lub już skończyli kariery pełne wielkich wydarzeń, medali i tytułów, a teraz znakomicie odnajdują się w nowym „życiu po życiu”. Partnerem strategicznym Effie 2022 był Onet, a partnerami medialnymi Forbes, Business Insider Polska oraz NOIZZ.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampanie-nieczekam107lat-oraz-niezatrzymani-nagrodzone-w-konkursie-effie-2022--,397930,artykul.html

Program wideo „Niezatrzymani” otrzymał nagrodę w kategorii „Medicines & Supplements”, był realizowany we współpracy z producentem leku Prostamol Uno i jest elementem akcji edukacyjnej realizowanej dla klienta wspólnie przez RASP i Fuse (OMD).

W programie „Niezatrzymani” sportowcy opowiadają o tym, jak dojrzewali do „sportowej emerytury”, skąd dzisiaj czerpią energię, co daje im siłę i motywację, żeby wciąż żyć pełnią życia i spełniać się w nowych rolach. I wszyscy robią to znakomicie, co tylko potwierdza, że mistrzem można być nie tylko na sportowych arenach, ale też w życiu. Szymon Kołecki, Łukasz Kadziewicz, Robert Korzeniowski i inni, którzy budzili wyobraźnię kibiców swoimi występami, wciąż nie zwalniają tempa, bo cały czas widzą przed sobą kolejne cele i pomysły.

Akcja społeczna #NIECZEKAM107lat została zainicjowana w kwietniu 2021. Ideą projektu było określenie ośmiu kluczowych nierówności. Każda z nich posiadała swojego Ambasadora: Ewa Chodakowska – podkreśliła nierówność w przywództwie, Borys Szyc – nierówność w obowiązkach rodzicielskich, Margaret – nierówność w zarobkach, Mateusz Damięcki – nierówności w obowiązkach domowych, Lara Gessler – nierówności w dostępie do ochrony zdrowia, Michalina Grzesiak – nierówność w seksie, Kasia Mecinski – nierówność w dostępie do technologii, a Odeta Moro – nierówność w pracy.

Dzięki niestandardowej akcji udało się wygenerować szeroki zasięg – 2 miesięczna kampania dotarła do ponad 19 mln Polaków, publikacje w SM miały zasięg prawie 210 mln, a spot obejrzało ponad 2 mln osób w social mediach.

Kampania #NIECZEKAM107lat stanowiła pierwszy, wprowadzający etap- miała nagłośnić temat równych szans kobiet i wywołać dyskusję, jak przyspieszyć ten powolny proces. Równocześnie we wszystkich serwisach RAS Polska wdrożono specjalny algorytm EqualVoice, który mierzy udział kobiet jako bohaterek materiałów i ekspertek pojawiających się w poszczególnych serwisach.

W lipcu br. uruchomiono 2. etap kampanii – otwartą bazę kobiet ekspertek- jej celem jest wyrównanie równego głosu kobiet w mediach.

Partnerem strategicznym akcji #NIECZEKAM107lat jest UN Global Compact Network Polska. Partnerami merytorycznymi są: Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Fundacja Kosmos dla dziewczynek, ASHOKA, DiversityHub, Offschool oraz Sexed.pl. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii odpowiadał Must Be Loud oraz dział marketingu Ringier Axel Springer Polska. Za realizację video odpowiadał Radwan&Hunter, a za wsparcie realizacyjne 2koma7.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Paradyż Designers: spotkanie z Rossaną Orlandi oraz Giovanną Castiglioni w Mediolanie
Wyjazd do Mediolanu i warsztaty z legendą designu Rossaną Orlandi oraz spotkanie z Giovanną, córką włoskiego mistrza wzornictwa Achille Castiglioniego czekają na autorów wyróżnionych projektów w konkursie Paradyż Designers. Prace konkursowe można przesyłać jeszcze do 17 lutego 2023.
Nabór do konkursu dyplomów FNC rozpoczęty
Dyplomy FNC to zestawienie najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni artystyczno-projektowych organizowane przez FONT nie czcionka.
Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
Laureaci trzeciego etapu konkursu Tubądzin Design Awards w kategorii Cultureform
CultureFORM to kategoria specjalna konkursu Tubądzin Design Awards, która daje projektantom możliwość odniesienia się w swoich pracach do dziedzictwa kulturowego i historycznego. Międzynarodowe jury rozstrzygnęło jej trzeci etap. Wyłonieni twórcy reprezentują bardzo wysoki poziom, a ich prace przecierają szlaki w świecie designu.
Po raz 13 Łódź Design Festival wskaże najlepszy polski design
must have to najbardziej rozpoznawalny, niezależny znak jakości, który corocznie przyznawany jest najlepszym polskim produktom. Plebiscyt organizowany przez Łódź Design Festival od 2011 roku przyciąga rodzimych projektantów i producentów, którzy chcą zawalczyć o to niezwykle prestiżowe miano.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764