logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampanie Noizz i Onetu z nagrodami INMA Global Media Awards

  PR 08.06.2020, przeczytano 427 razy

W tegorocznej edycji INMA Global Media Awards kampania NOIZZ Arka 2.0. zajęła 2. miejsce w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign. Akcja Onetu #zostajewdomu, zakwalifikowana do ścisłego finału jako jedyny przedstawiciel z Polski, zajęła 3. miejsce w kategorii Best Initiative in Response to COVID-19, w której wyróżniono ważne społecznie projekty medialne związane z pandemią koronawirusa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampanie-noizz-i-onetu-z-nagrodami-inma-global-media-awards,387336,artykul.html

Zwycięzcy tegorocznej edycji prestiżowego konkursu Global Media Awards, organizowanego przez International News Media Association, zostali ogłoszeni 2 czerwca podczas transmisji online.

Nagrodzona 2. miejscem kampania NOIZZ Arka 2.0 została przygotowana przez NOIZZ oraz Agencję kreatywną VMLY&R we współpracy z BNP Paribas oraz Centrum Nauki Kopernik. W październiku 2019r. NOIZZ wysłał w przestrzeń kosmiczną sygnał z zakodowanym DNA zagrożonych gatunków zwierząt. Z dachu Centrum Nauki Kopernik, za pomocą specjalnie skonstruowanej w tym celu anteny, w formie sygnału radiowego, zostało nadane DNA zwierząt zagrożonych wyginięciem. Celem akcji było zwrócenie uwagi na problem zmian klimatycznych, które mają bezpośredni wpływ na zmniejszającą się liczbę gatunków zwierząt na Ziemi.

W konkursie organizowanym przez INMA ustanowiono w tym roku dodatkową kategorię wyróżniającą inicjatywy medialne, w ramach których dziennikarze zajmowali się pandemią koronawirusa. Do konkursu w kategorii COVID-19 zostało zgłoszonych 98 projektów z całego świata, spośród których jury wyłoniło 12 finalistów – sześciu w kategorii mediów narodowych i międzynarodowych i sześciu spośród mediów lokalnych i regionalnych.

W ramach nagrodzonej przez INMA akcji #zostajewdomu, Onet uruchomił podstronę serwisu, na której oprócz zweryfikowanych informacji dotyczących pandemii koronawirusa, czytelnicy mogą znaleźć m.in. pomysły na spędzanie czasu w domu, wywiady z ekspertami, tłumaczącymi trudną i zmieniającą się z dnia na dzień rzeczywistość. W ramach projektu emitowany jest także program Małgorzaty Ohme „#zostajewdomu z Onet”, w którym redaktor naczelna Onet Kobieta rozmawia z gośćmi łącząc się z nimi online.

Onet po raz pierwszy został nagrodzony INMA Global Media Award w 2017 roku. Wówczas w kategorii Best Use of Mobile doceniono aplikację mobilną Onetu. W konkursie INMA Onet został wyróżniony także w ubiegłym roku – kampania „100 lat Polsko”, zorganizowana z okazji stulecia odzyskania niepodległości zdobyła drugie miejsce w kategorii „Best Public Relations or Community Service Campaign”.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764