Ruszyły kampanie Suzuki skierowane do pasjonatów aktywnego trybu życia. Pierwsza dotyczy sportów wodnych (silniki zaburtowe), a druga wypraw na dwóch kółkach (motocykle V-Strom).
Suzuki przekonuje, że jesień, to dobry moment na kupno silnika zaburtowego czy motocykla. Argumentem są wyjątkowo atrakcyjne ceny.
- Kampania silników zaburtowych skoncentrowana jest na przekazaniu frajdy z pływania łodzią - nawet zimą, wśród ośnieżonych szczytów. W ten sposób podkreślamy wytrzymałośći niezawodność silników Suzuki - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny w Communication Unlimited.
Kampania motocykli V-Strom podkreśla wyprawowy charakter modelu. To wyjątkowy motocykl stworzony do dalekich podróży. Jest lekki, wygodny, ekonomiczny i niezawodny.
- Pustynia, piach, kamienie ma sugerować niezłomny charakter tej maszyny i gotowość na najtrudniejsze trasy – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny w Communication Unlimited.
Autorem kampanii jest agencja CU Communication Unlimited, która współpracuje Suzuki Motor Poland od 2015 roku. Reklamy Suzuki ukażą się w prasie i Internecie. Zakupem mediów na zlecenie CU zajął się dom mediowy Value Media.
Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.