logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampanie Suzuki autorstwa Communication Unlimited

  PR 02.12.2019, przeczytano 935 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyły kampanie Suzuki skierowane do pasjonatów aktywnego trybu życia. Pierwsza dotyczy sportów wodnych (silniki zaburtowe), a druga wypraw na dwóch kółkach (motocykle V-Strom).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampanie-suzuki-autorstwa-communication-unlimited,384938,artykul.html

Suzuki przekonuje, że jesień, to dobry moment na kupno silnika zaburtowego czy motocykla. Argumentem są wyjątkowo atrakcyjne ceny.

- Kampania silników zaburtowych skoncentrowana jest na przekazaniu frajdy z pływania łodzią - nawet zimą, wśród ośnieżonych szczytów. W ten sposób podkreślamy wytrzymałośći niezawodność silników Suzuki - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny w Communication Unlimited.

Kampania motocykli V-Strom podkreśla wyprawowy charakter modelu. To wyjątkowy motocykl stworzony do dalekich podróży. Jest lekki, wygodny, ekonomiczny i niezawodny.

- Pustynia, piach, kamienie ma sugerować niezłomny charakter tej maszyny i gotowość na najtrudniejsze trasy – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny w Communication Unlimited.

Autorem kampanii jest agencja CU Communication Unlimited, która współpracuje Suzuki Motor Poland od 2015 roku. Reklamy Suzuki ukażą się w prasie i Internecie. Zakupem mediów na zlecenie CU zajął się dom mediowy Value Media.

ilustracjastrzałka

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764