logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampanie Universal McCann dla Goodyear i Dunlop

  PR 11.04.2013, przeczytano 1035 razy

Jedna firma, dwa odmienne sposoby promocji produktów. Goodyear od zawsze kojarzony z bezpieczeństwem, w najnowszej kampanii stawia na komfort jazdy płynący z wysokiej jakości opon. Natomiast nowe działania marki Dunlop łączą tradycję ze sportowym charakterem produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampanie-universal-mccann-dla-goodyear-i-dunlop,18425,artykul.html

Najnowsza kampania Goodyear oparta jest na emocjonalnym haśle „Made The Feel Good”. Jej celem jest nie tylko koncentracja na bezpieczeństwie, jako kluczowej wartości marki, ale również nacisk na znaczenie wysokiej jakości opon dla komfortu podróżowania. Światowy potentat branży oponiarskiej pragnie przedstawić w ten sposób realne korzyści ze stosowania opon Goodyear. Innowacją w podejściu jest zaadresowanie akcji bezpośrednio do kobiet, gdyż to one często mają kluczowy głos w podejmowaniu decyzji w gronie rodzinnym.

W ramach działań zostanie zwrócona szczególna uwaga na formę kontaktów sprzedawców z konsumentami ponieważ są oni kluczowym ogniwem w procesie zakupu. W ramach kampanii pojawią się 15 sekundowe spoty w telewizji oraz w Internecie. Ponadto markę będzie można zobaczyć przed prognozą pogody oraz wiadomościami sportowymi w Telewizji Polskiej. Działania sponsorskie mają na celu zwielokrotnienie zasięgu prowadzonej kampanii. Całości dopełni promocja w przestrzeni internetowej - oprócz tradycyjnych reklam typu display, zastosowane zostaną materiały wideo oraz mailing.

Promocja drugiej marki – Dunlop, koncentruje się na podkreśleniu 125-letniego doświadczenie w branży oraz sportowego charakteru oferowanych produktów. Całość kampanii jest prowadzona w oparciu o konkurs, w którym główną nagrodą są pakiety VIP z biletami na 24 godzinny wyścig Le Mans. W nowej kampanii Dunlop kluczowy jest kontekst występowania marki oraz częstotliwość kontaktu grupy docelowej z promowanym towarem. We wspomnianym celu wykorzystane są 20 sekundowe spoty w telewizji oraz kontekstowe dopasowanie marki w Internecie.

Kampanie obu marek potrwają do 25 kwietnia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Kreację przygotowała agencja GDP oraz Upgrade Marketing.

Źródło: Universal McCann

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764