logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampanii „Fairy” emitowana na nośnikach Kasy Stefczyka zakończona

  PR 07.08.2012, przeczytano 1131 razy
ilustracjastrzałka

Zakończyła się dwumiesięczna kampania promocyjna płynu do naczyń „Fairy” firmy Procter&Gamble, prowadzona przy pomocy korporacyjnych nośników reklamowych Kasy Stefczyka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampanii-fairy-emitowana-na-nosnikach-kasy-stefczyka-zakonczona,16302,artykul.html

Kampania reklamowa płynu „Fairy” (25 maja–31 lipca) zrealizowana została poprzez insert ulotek i reklamę prasową na łamach miesięcznika „Czas Stefczyka”, a także za pomocą wdrożonego w Kasie Stefczyka systemu digital signage, największego projektu tego typu w Polsce w 2011 roku. Spot reklamowy emitowany był przez okres ponad miesiąca na 531 monitorach LCD w placówkach Kasy w całej Polsce, usytuowanych wewnątrz oddziałów, jak też w witrynach zewnętrznych.

Za kompleksową obsługę przekazu  realizowanego na łamach największych korporacyjnych nośników reklamowych należących do Kasy Stefczyka odpowiedzialna była agencja reklamowa Apella.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764