logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kamper nagrodą w loterii Grupy Eura7 dla marki Duda

  PR 13.08.2024, przeczytano 366 razy
ilustracja

Trwa „Loteria z kamperem” przygotowana przez Grupę Eura7 dla marki Duda. Za działania marketingowe oraz organizację loterii także odpowiedzialna jest Grupa Eura7. Łączna pula nagród to ponad 620 tys. zł, w tym niezwykły kamper Ford Chausson 788 Titanium Ultimate.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kamper-nagroda-w-loterii-grupy-eura7-dla-marki-duda,405324,artykul.html

W ramach projektu Grupa Eura7 opracowała koncepcję kreatywną, landing page loteriazkamperem.pl oraz projekty graficzne loterii. Ponadto specjaliści Grupy prowadzą działania z zakresu influencer marketingu oraz w ramach konsorcjium z hi GRUPA przygotowana została kampania on-line oraz zakupu mediów. Za organizację samej loterii odpowiada warszawska spółka Nofsza, należąca do Grupy Eura7.

Loteria została podzielona na cztery etapy. Co ją wyróżnia na rynku? Fakt, że mechanizm zakłada dwie pule nagród – jedną przeznaczoną dla gry z zakupem produktu oraz drugą - freemium - dla gry bez zakupu. Dzięki udostępnieniu gry dla zabawy loteria pozwala na realizację wielu celów marketingowych, m.in.: zaproszenie do zabawy konsumentów niezdecydowanych, konwersję grających dla zabawy na graczy, którzy zakupią produkty Duda oraz promocję marki” - twierdzi Agata Kieloch, Account Manager odpowiedzialna za projekt.

Błażej Balcerzyk, Creative Director dodaje: „Opracowana komunikacja to nie tylko obietnica niezwykle atrakcyjnych i wartościowych nagród, ale także zaproszenie do świata przygody, wolności, relaksu... i przede wszystkim grillowania! To doświadczenie jest pełne aktywności i wyjątkowych smaków. Dzięki dodatkowym aktywnościom okołoloteryjnym projekt wyróżnia się na tle rynkowych rozwiązań. Ścieżka uczestnictwa została starannie zaprojektowana po to, by konsument mógł zaangażować się z różnych powodów – od chęci wzięcia udziału w loterii po zakup produktów. To wielowymiarowe podejście sprawia, że każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie oraz, że projekt jest wyjątkowy i nowatorski”.

Źródło: Grupa Eura7

eura7.com

Dodatkowe informacje:

Właścicielem marki Duda jest Cedrob Foods S.A. - firma o 100% polskim kapitale, która jest jednym z liderów branży mięsnej w Polsce. Kultowe produkty powstają w 5 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Sosnowcu, Pszczynie, Goczałkowicach-Zdroju, Ćwiklicach oraz Mokrsku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Upominki świąteczne - propozycje marki Nobilia
Przed nami jeden z najbardziej wyczekiwanych momentów w roku – Boże Narodzenie. Z tej okazji marka Nobilia stworzyła wyjątkowe zestawy z myślą o nadchodzącym sezonie świątecznym. Każda z powstałych kompozycji jest unikatowa, zaprojektowana w ścisłej współpracy z prestiżowymi markami, często niszowymi i cenionymi za swoje rzemieślnicze podejście oraz...
Murale z Matą w kampanii EA Sports FC 25
Dwa murale z Matą, ambasadorem EA SPORTS FC 25 w Polsce, zostały właśnie ukończone. Pierwszy powstał w Warszawie przy Rondzie ONZ, a drugi w Ostrowie Lubelskim przy boisku LKS Tajfun Ostrów Lubelski – klubu, którego Mata jest prezesem i piłkarzem. Murale powstały w ramach kampanii z okazji premiery EA SPORTS FC 25.
Radaway zachęca do samobadania pod prysznicem
Październik jest miesiącem świadomości raka piersi. Radaway, czołowy polski producent kabin prysznicowych, organizuje z tej okazji wyjątkową akcję edukacyjną. Współpraca z Federacją, wspierającą kobiety walczące z tą chorobą, ma na celu zwrócenie uwagi na profilaktykę nowotworową oraz zachęcenie do regularnego samobadania. Inicjatywa promuje nawyk kontrolowania...
Platige Image nagrodzone na gali The Best Annual Report 2023
Podczas prestiżowej Gali „The Best Annual Report 2023” Platige Image zostało wyróżnione dwoma nagrodami za raporty finansowe, co podkreśla zaangażowanie spółki w utrzymywanie najwyższych standardów w zakresie transparentności finansowej i komunikacji korporacyjnej.
Clarins Polska przedłuża kontrakt z Małgorzata Rozenek-Majdan
Polski dystrybutor marki Clarins kontynuuje współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764