Trwa „Loteria z kamperem” przygotowana przez Grupę Eura7 dla marki Duda. Za działania marketingowe oraz organizację loterii także odpowiedzialna jest Grupa Eura7. Łączna pula nagród to ponad 620 tys. zł, w tym niezwykły kamper Ford Chausson 788 Titanium Ultimate.
W ramach projektu Grupa Eura7 opracowała koncepcję kreatywną, landing page loteriazkamperem.pl oraz projekty graficzne loterii. Ponadto specjaliści Grupy prowadzą działania z zakresu influencer marketingu oraz w ramach konsorcjium z hi GRUPA przygotowana została kampania on-line oraz zakupu mediów. Za organizację samej loterii odpowiada warszawska spółka Nofsza, należąca do Grupy Eura7.
„Loteria została podzielona na cztery etapy. Co ją wyróżnia na rynku? Fakt, że mechanizm zakłada dwie pule nagród – jedną przeznaczoną dla gry z zakupem produktu oraz drugą - freemium - dla gry bez zakupu. Dzięki udostępnieniu gry dla zabawy loteria pozwala na realizację wielu celów marketingowych, m.in.: zaproszenie do zabawy konsumentów niezdecydowanych, konwersję grających dla zabawy na graczy, którzy zakupią produkty Duda oraz promocję marki” - twierdzi Agata Kieloch, Account Manager odpowiedzialna za projekt.
Błażej Balcerzyk, Creative Director dodaje: „Opracowana komunikacja to nie tylko obietnica niezwykle atrakcyjnych i wartościowych nagród, ale także zaproszenie do świata przygody, wolności, relaksu... i przede wszystkim grillowania! To doświadczenie jest pełne aktywności i wyjątkowych smaków. Dzięki dodatkowym aktywnościom okołoloteryjnym projekt wyróżnia się na tle rynkowych rozwiązań. Ścieżka uczestnictwa została starannie zaprojektowana po to, by konsument mógł zaangażować się z różnych powodów – od chęci wzięcia udziału w loterii po zakup produktów. To wielowymiarowe podejście sprawia, że każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie oraz, że projekt jest wyjątkowy i nowatorski”.
Źródło: Grupa Eura7