logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus: tablety graficzne Huion

  PR 13.07.2020, przeczytano 1592 razy
ilustracjastrzałka

Huion, jeden z producentów urządzeń graficznych, wprowadził dziś na rynek dwa tablety piórkowe o przekątnej 21,5 cala - Kamvas 22 oraz bogatszą wersję Kamvas 22 Plus. Te dwa tablety piórkowe stanowią kolejne potwierdzenie różnorodności oferty produktowej marki Huion, która pozwala użytkownikom na dobór najbardziej odpowiedniego urządzenia w zależności od potrzeb i budżetu, którym dysponują.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamvas-22-i-kamvas-22-plus%3A-tablety-graficzne-huion,387764,artykul.html

Szczególnie godnym uwagi elementem obu produktów jest zastosowany w nich ekran. Model Kamvas 22 Plus, który wyposażony jest w ekran QD LCD nie tylko blokuje niebieskie światło, ale także zapewnia zakres barw 140$ sRGB i współczynnik kontrastu 1200:1. Do tego dzięki w pełni laminowanemu wyświetlaczowi ze szkła trawionego z powłoką antyodblaskową tablet stanowi znakomite urządzenie dla zawodowych twórców, którzy mają wysokie wymagania co do wyświetlacza. Model Kamvas 22 wyposażony w matową folię antyodblaskową również skutecznie redukuje odbicia i pozwala użytkownikowi poczuć się tak, jakby rysował na papierze.

Zewnętrzny design Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus cechuje prostota i elegancja. W przeciwieństwie do swoich poprzedników, nowe urządzenia nie posiadają żadnych programowalnych fizycznych przycisków i pasków dotykowych. Zamiast tego dostępny jest schowany port USB-A, który umożliwia użytkownikom połączenie z dowolnymi peryferiami, w tym takimi znanymi gadżetami jak klawiatura dla projektantów. Dodatkowo Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus obsługują połączenia z komputerami, tabletami i telefonami, co jeszcze zwiększa ich wszechstronność.

Oba produkty są wyposażone w najnowsze piórko cyfrowe PW517, które opracowano w oparciu o technologię Huion PenTech 3.0, i zapewniają użytkownikom rysowanie bardziej zbliżone do rzeczywistego i precyzyjne. Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus są również wrażliwe na 8192 poziomów nacisku, co pozwala na precyzyjną regulację grubości i nasycenia linii przy zmianie nacisku. Obsługując nachylenie piórka do ±60°, Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus pozwalają użytkownikom na bardziej energiczne cieniowanie i zastosowanie technik rysowania nieustępujących metodom tradycyjnym.

Jako międzynarodowy dostawca urządzeń graficznych, Huion wciąż tworzy innowacyjne i przyjazne dla użytkownika produkty, które pozwalają artystom na całym świecie realizować swoje marzenia.

Źródło: Shenzhen Huion Animation Technology

www.huion.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764