logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kanał Sportowy buduje własną platformę razem z Redge Media

  PR 04.11.2021, przeczytano 417 razy
ilustracja

Kanał Sportowy w styczniu zaprosi widzów na własną platformę. Czołowy kanał na polskim YouTubie nawiązał w tym celu współpracę z Redge Media. Inwestycja we własny sposób dostarczania treści wideo z dodatkowymi unikalnymi funkcjami pozwoli rozwinąć dotychczasową działalność opartą na YouTubie. Fani programów tworzonych przez Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego, Krzysztofa Stanowskiego będą mogli je oglądać docelowo w wersji webowej, aplikacjach mobilnych oraz Smart TV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kanal-sportowy-buduje-wlasna-platforme-razem-z-redge-media,393648,artykul.html

Kanał Sportowy to internetowy kanał społecznościowy o tematyce sportowej, stworzony w 2019 roku, w pełni funkcjonujący od marca 2020. Łącząc elementy sportowej publicystyki i satyry, Kanał w ciągu kilku pierwszych dni osiągnął 50 tysięcy subskrypcji na YouTubie. Od tego czasu liczba urosła do ponad 600 tysięcy.

Aby kontynuować szybką i stabilną ekspansję, a także zabezpieczyć dotychczasową działalność, Kanał zdecydował się rozwinąć swój model biznesowy o udostępnianie treści na własnej platformie. To pomoże w monetyzacji treści, kreowaniu produktów oraz w aktywacjach nowych formatów programowych. Wraz z tą decyzją Kanał Sportowy zyska niezależność w doborze partnerów i w prezentowaniu własnych poglądów.

Redge Media, kompleksowa platforma technologiczna do budowy telewizji internetowej, dostarcza rozwiązania AVOD dla player.pl w Polsce i dla TV3 w krajach bałtyckich. Dzięki bogatemu doświadczeniu i wiedzy w obszarze OTT Redge Media ułatwi Kanałowi Sportowemu przeniesienie swojego unikatowego contentu na własne rozwiązanie end-to-end. Ponadto, za strategię produktową i wdrożenie usługi OTT odpowiadać będzie agencja Arskom Sport Brokers – specjalizująca się w marketingu sportowym na polskim rynku.

Kanał Sportowy planuje rozwinąć swój produkt, aby zrewolucjonizować doświadczenia i interakcje użytkowników. Z własną platformą OTT Kanał będzie oferował możliwości sponsoringowe, które wcześniej nie były dostępne. Mając zapewnioną swobodę wypowiedzi, Kanał będzie dostarczał więcej codziennych treści i planuje wzbogacić doświadczenia oglądającej społeczności o czat, komentarze, quizy i interakcje, a wszystko to w czasie rzeczywistym.

- Kiedy kanał YouTube rozwija swoją działalność, ważne jest, aby być w pełni zdolnym do zarządzania publikacją treści i odpowiednim doborem reklam. Kanał Sportowy, aktualnie prawdopodobnie największe medium o tematyce sportowej w telewizji internetowej, doświadczył ostatnio kilku komplikacji, na które Redge Media świetnie odpowiada. Dzięki naszej rodzimej technologii nie będzie ograniczania ani wstrzymywania biznesu. Pozostaje tylko energia i kreatywność gospodarzy programów, która wydaje się rosnąć z każdym tygodniem – mówi Przemysław Frasunek, członek zarządu Redge Technologies.

- Dla nas był to w pełni logiczny kolejny krok. Cieszymy się, że możemy nadal dostarczać wartościowe i angażujące treści sportowe. Sport sam w sobie jest nieprzewidywalny, więc nikt nie wie, co czeka nasz Kanał w przyszłości. Na razie cieszymy się, że możemy rozpocząć pracę nad treściami, które rozszerzą naszą działalność na YouTubie, dodając nowe funkcje, które nie byłyby możliwe w poprzedniej infrastrukturze. Redge Media zrobiło krok do przodu i zapewniło nam narzędzia niezbędne do kontynuowania gry na naszych warunkach – mówi Maciej Sawicki, prezes Kanału Sportowego.

Redge Media zaprezentuje się na IBC w Amsterdamie, od 3 do 6 grudnia 2021, na stoisku 5.F21. Podczas wydarzenia będzie można zapoznać się z dedykowanym UX dla lifestyle’owych serwisów wideo, na którym będzie oparty Kanał Sportowy.

Źródło: Arskom Sport Brokers Sp. z o.o.

www.arskom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa mediowo-społecznościowa Iberion wygrała w sądzie I instancji z Telewizją Polską. Spór dotyczy materiału dziennikarskiego o wypadku samochodu byłego prezesa TVP, Jacka Kurskiego.
W styczniu 2023 roku TVN Warner. Bros. Discovery ponownie znalazła się na pozycji lidera rynku medialnego. W minionym miesiącu grupa osiągnęła udział na poziomie 23,2% w widowni komercyjnej, a TVN był najchętniej wybieranym kanałem w ramach grupy Big5 z SHR na poziomie 9% w widowni komercyjnej. Początek roku upłynął pod znakiem sukcesu także w kanałach tematycznych nadawcy...
Agencja 360o APLAN MEDIA została laureatem biznesowego rankingu "Diamenty Miesięcznika Forbes 2023” i jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Polsce.  APLAN MEDIA znana jest m.in.: z projektów promocyjnych z Robertem Kubicą, akcji „Dom z Klimatem” zrealizowanej dla Ministerstwa Klimatu i Środowiska i „Miasto z Klimatem” dla...
Nowe redaktorki naczelne w serwisach lifestyle’owych Gazeta.pl
Zuzanna Ałdycka pracuje w Agorze od 2012 r., a od 2018 związana jest z serwisem eDziecko.pl. W nowej roli chce zmieniać oblicze parentingu w polskim internecie, dostarczając rodzicom zarówno wiedzy, jak i rozrywki. Kierując redakcją eDziecko.pl, będzie wdrażała efektywny model pracy nad contentem, gwarantujący wzrost zasięgu oraz budowanie skutecznej...
Rozegrane w miniony weekend konkursy lotów narciarskich w Bad Mitterndorf przyciągnęły do TVN i Eurosportu 1 ponad 7,5 mln widzów. Oba kanały w trakcie transmisji były najchętniej oglądanymi antenami w Polsce – TVN na całym rynku, a Eurosport 1 wśród stacji płatnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764