logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kanał Sportowy rusza z własną platformą streamingową

  PR 10.10.2022, przeczytano 365 razy

Po 2,5 roku od startu Kanał Sportowy, jedno z największych mediów o tematyce sportowej w polskim internecie, rusza z własną platformą VOD. Na stronie www.kanalsportowy.pl widzowie będą mogli oglądać programy na żywo, materiały archiwalne, a także docelowo cieszyć się ekskluzywnymi treściami. Dostęp do serwisu jest bezpłatny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kanal-sportowy-rusza-z-wlasna-platforma-streamingowa,397534,artykul.html

Do dyspozycji wielomilionowej społeczności Kanału Sportowego trafia równocześnie aplikacja mobilna na systemy iOS i Android, do pobrania ze sklepów Google Play oraz AppStore. Na ostatniej prostej są prace wdrożeniowe aplikacji na smart TV w wersji na Android TV oraz telewizory Samsung i LG. Transmisje będą realizowane w jakości full HD niekompresowanej na niższą, a docelowo w jakości 4K. Użytkownicy będą mieli też możliwość odtwarzania dźwięku z wygaszonym ekranem, przesyłania sygnału przez Google Chromecast czy Apple AirPlay czy dodawania filmów do ulubionych i kontynuowania odtwarzania.

– Własna platforma to odpowiedź na oczekiwania naszych widzów. Oddajemy użytkownikom produkt najwyższej jakości, przygotowany z uznanym partnerem technologicznym firmą Redge Media. Youtube wciąż pozostaje naszym strategicznym kanałem w dostarczaniu treści, natomiast na własnej platformie docelowo będą pojawiać się unikalne formaty oraz w przypadku pozyskania stosownych praw – wydarzenia sportowe.– podkreśla Maciej Sawicki, prezes Kanału Sportowego.

Od strony technicznej realizację przeprowadziło Redge Media, lider w branży streamingu wideo, z dużym doświadczeniem w budowie tego typu platform.

– Ta realizacja dowodzi, że nasze rozwiązanie Redge Media for Lifestyle może stanowić idealne wsparcie dla twórców wideo w budowie własnego sposobu dystrybucji treści. Interaktywne elementy społecznościowe dodatkowo angażują odbiorców. Tworzymy technologie, które budzą emocje – podkreśla Justyna Porzucek, Vertical Market Sales Director.

Całością projektu od strony organizacyjnej zarządzała agencja marketingu sportowego Arskom, wyłączny partner marketingowy Kanału Sportowego.

Założony w 2020 roku przez Michała Pola, Krzysztofa Stanowskiego, Mateusza Borka i Tomasza Smokowskiego Kanał Sportowy ma ponad 900 tysięcy subskrybentów oraz ponad 300 milionów wyświetleń treści na YouTube.

Źródło: Arskom

www.arskom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canal+ pokaże Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej
CANAL+ pozyskał prawa do Klubowych Mistrzostw Świata – FIFA Club World Cup Maroko 2022. Turniej z udziałem siedmiu drużyn, w tym Realu Madryt i Flamengo, odbędzie się w dniach 1-11 lutego. Wszystkie spotkania będą transmitowane w kanałach sportowych CANAL+ oraz CANAL+ online.
Alfa TVP i Belsat TV dostępne na szóstym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej
Wprowadzenie do dystrybucji naziemnej programów TVP Alfa i Belsat TV zapewni widzom z całej Polski możliwość ich swobodnego odbioru, w szczególności tym, dla których naziemna telewizja cyfrowa jest głównym źródłem odbioru sygnału telewizyjnego. Oba kanały od 24 stycznia są nadawane w nowym standardzie DVB-T2/HEVC, w wysokiej rozdzielczości...
W ramach akcji przygotowaliśmy dwie aukcje.
Pierwsze wydanie czasopisma Murator ukazało się w styczniu 1983 roku i liczyło 64 strony. Do tej pory wydanych zostało 466 numerów miesięcznika.
To już 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczna zbiórka organizowana jest pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą!”. TVN Warner Bros. Discovery po raz siódmy jest głównym partnerem telewizyjnym tej wyjątkowej akcji. Relacje z wydarzenia będzie można oglądać od rana 29 stycznia na antenie TVN, TTV, TVN24 oraz w Playerze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764