logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kanał TVP World rozpoczął nadawanie

  PR 22.11.2021, przeczytano 194 razy

W czwartek, 18 listopada Telewizja Polska uruchomiła w pełni anglojęzyczny, całodobowy kanał TVP World. To odpowiedź nadawcy publicznego na narastający kryzys na granicy polsko-białoruskiej oraz atak hybrydowy ze strony Białorusi oraz Federacji Rosyjskiej noszący znamiona wojny informacyjnej. Misją kanału jest zwalczanie dezinformacji oraz fake newsów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kanal-tvp-world-rozpoczal-nadawanie,393836,artykul.html

Uruchomiony kanał składa się z informacji i komentarzy. W ciągu dnia na antenie TVP World emitowane będą także filmy dokumentalne dotyczące obecnej sytuacji na granicy, oraz programy publicystyczne: „Eastern Express”, „Business Arena”, „Future Insight” oraz „The Culture Tribe”. Ze względu na nadzwyczajne okoliczności ramówka programu jest podporządkowana bieżącym wydarzeniom na granicy polsko-białoruskiej.

Kanał TVP World jest aktualnie dostępny na portalu internetowym pod adresem tvpworld.com, satelitarnie, także w USA, za pośrednictwem TVP Info.

Za przygotowanie materiałów antenowych odpowiadają: Grzegorz Kuczyński, kierownik Redakcji Serwisów Informacyjnych i Paweł Pietkun, kierownik Redakcji Publicystyki, Reportażu i Dokumentu.

Prezenterami TVP World są m.in.: Donald Arleth, Erika Oley-Trojanowska, Krzysztof Mularczyk, Anna Jabłońska, Karolina Pajączkowska, Jonasz Rewiński i David Kennedy.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Co oglądaliśmy na Youtube w 2021 roku?
Jakie wideo i teledyski najczęściej oglądaliście na YouTube w tym roku? Jak co roku, publikujemy listy filmów, które najbardziej przypadły Wam do gustu i które oglądaliście najczęściej. Dodatkowo prezentujemy Wam 3 nowe zestawienia twórców i twórczyń, tych najpopularniejszych, tych najszybciej zyskujących na popularności oraz tych,...
Esport pozwala docierać do grup docelowych, będących wyzwaniem dla marketerów, potwierdzają przedstawiciele PGE i Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO. Finały Polskiej Ligi Esportowej już w dniach 2 - 4 grudnia, w Esport Spot na warszawskim Powiślu, w Polsat Games, a przede wszystkim - na twitch.tv.
Finał 4. edycji Konkursu fotograficznego im. K. Millera „Odwaga patrzenia” organizowanego przez „Gazetę Wyborczą” – piątek, 3 grudnia br. online
W najbliższy piątek, 3 grudnia br. poznamy laureata 4. edycji Konkursu im. Krzysztofa Millera za najlepszy materiał fotograficzny roku oraz w kategorii „Wolność, solidarność, tolerancja”. Podczas finału organizowanego przez „Gazetę Wyborczą” pokazane zostaną wyróżnione zdjęcia, a prezentacji towarzyszyć będą rozmowy z ich autorami. Wydarzenie...
Tiktok wspiera kreatywność w konkursie KTR 2021
TikTok objął partnerstwo nad kategorią „CRAFT – VIDEO” w tegorocznej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy. O tytuł „Best of” zawalczyły najbardziej wyraziste komunikacyjnie, kreatywne i innowacyjne pomysły. Nagrodę za najlepszy projekt wręczyła Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. Gala wręczenia odbyła 26...
Wyniki skonsolidowane Grupy PMPG Polskie Media S.A. Po trzecim kwartale 2021 roku Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 5,2 mln zł wobec zysku 2,3 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764