logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kanały i filmy Kino Polska TV wzbogaciły pakiet Ipla Polonia

  PR 18.10.2018, przeczytano 835 razy
ilustracjastrzałka

Czołowy nadawca telewizyjny w kraju Kino Polska TV SA poszerza współpracę z IPLA ­– największym serwisem rozrywki internetowej. Od października przeznaczony dla użytkowników zagranicznych pakiet IPLA POLONIA wzbogaciły kanały dystrybuowane przez nadawcę, takie jak FashionBox, Fast&FunBox, 360 Tunebox, Gametoon HD, Kino Polska International i Kino Polska Muzyka International oraz zestaw 50 klasycznych filmów polskiego kina.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kanaly-i-filmy-kino-polska-tv-wzbogacily-pakiet-ipla-polonia,379802,artykul.html

Kanały FashionBox, Fast&FunBox, 360 Tunebox, Gametoon HD, Kino Polska International i Kino Polska Muzyka International dołączyły do siedmiu innych, które już znajdują się w pakiecie IPLA POLONIA. Są wśród nich m.in. dystrybuowane przez Kino Polska TV SA kanały FilmBox Arthouse HD, FightBox HD i DocuBox HD. Wszystkie w najlepszej jakości obrazu i dźwięku.

Ponadto do pakietu IPLA POLONIA trafiło ponad 50 filmów-klasyków polskiego kina (są to m.in. „Potop”, „Rozmowy kontrolowane”, „CK Dezerterzy”, „Nad Niemnem”, „Gangsterzy i Filantropi”, „Znachor” i „Trędowata”). Kanały Kino Polska International i Kino Polska Muzyka International, a także filmy pełnometrażowe, są dostępne tylko poza granicami Polski.

Warto dodać, że kanały Kino Polska TV są już dostępne również w innych pakietach IPLI. I tak: kanały FashionBox, 360 Tunebox i FunBox UHD można znaleźć w pakiecie IPLA NEWS & ROZRYWKA oraz IPLA TV, a kanały Fast&FunBox i Gametoon HD w pakiecie IPLA SPORT oraz IPLA TV.

Źródło: Kino Polska TV SA

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764