logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kanały pop-up Eurosportu dla abonentów Vectry

  PR 12.04.2024, przeczytano 295 razy
ilustracja

Warner Bros. Discovery w Polsce oraz Vectra nawiązały współpracę w celu zapewnienia klientom dostawcy usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej dostępu do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na kanałach Eurosportu. Igrzyska olimpijskie w Paryżu potrwają od 26 lipca do 11 sierpnia 2024 roku. Siedem kanałów pop-up Eurosportu w jakości HD i jeden 4K zapewnią pasjonatom sportu możliwość śledzenia ponad 830 godzin transmisji z Paryża w najlepszej jakości obrazu i dźwięku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kanaly-pop-up-eurosportu-dla-abonentow-vectry,403811,artykul.html

Partnerstwo Warner Bros. Discovery z firmą Vectra zaowocuje wzbogaceniem oferty operatora telekomunikacyjnego o osiem okazjonalnych kanałów Eurosportu – siedem w jakości HD i jeden w jakości 4K. Kanały te w całości będą poświęcone transmisjom z igrzysk olimpijskich w Paryżu, począwszy od ceremonii otwarcia, aż do ceremonii zakończenia wydarzenia. Na kanałach pop-up Eurosportu widzowie będą mieli dostęp do transmisji różnorodnych dyscyplin sportowych, takich jak tenis, piłka nożna, koszykówka, sporty walki, piłka ręczna, siatkówka czy golf. Warner Bros. Discovery to „Home of the Olympics” w Europie – platformy grupy, w tym okazjonalne kanały olimpijskie, pozostają jedynym miejscem, w którym dostępny będzie każdy moment najważniejszego sportowego wydarzenia w 2024 roku. W Vectrze dostępne będą one w pakietach zawierających Eurosport 1 – w domu i poza domem w sieci Vectra, a także po raz pierwszy dla osób mieszkających poza infrastrukturą kablową operatora, dzięki usłudze telewizyjnej TV Smart, którą zakupić może każdy, niezależnie od miejsca zamieszkania.

"Zbliżające się igrzyska olimpijskie w Paryżu wzbudzają coraz większe zainteresowanie wśród polskiej widowni. Tylko u nas – na kanałach i platformach Warner Bros. Discovery w Polsce – będzie można zobaczyć każdą sekundę tego wydarzenia. Dlatego już dziś prowadzimy intensywne przygotowania do tych relacji i z olbrzymim entuzjazmem oczekujemy na zbliżającą się falę sportowych emocji, która porwie wszystkich kibiców w Polsce. Bardzo cieszymy się, że to grono poszerza się o klientów firmy Vectra. W ramach naszej współpracy mamy nadzieję dostarczyć wielu widzom moc radości i niezapomniane wrażenia z tej największej międzynarodowej imprezy sportowej na świecie. Liczymy, że wyjątkowe sportowe przeżycia już na zawsze pozostaną w pamięci widzów i będą kojarzyć się z latem 2024 roku"  – podkreśliła  Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President – Revenue, Warner Bros. Discovery w Polsce.

"Z radością przekazujemy informację, że w wyjątkowym czasie igrzysk olimpijskich wzbogacimy ofertę Vectry o dodatkowe osiem kanałów Eurosportu, gwarantując polskim kibicom moc niezapomnianych wrażeń. Dzięki współpracy z Warner Bros. Discovery nasi klienci będą mogli na bieżąco śledzić transmisje sportowych zmagań z Paryża podczas najważniejszych międzynarodowych zawodów na świecie w jakości HD i 4K. Jest to okres wakacji, dlatego dajemy klientom pełną elastyczność – igrzyska olimpijskie w Vectrze będzie można oglądać zarówno w domu, jak i poza domem, np. na smartfonie, tablecie, a także w ramach oferty OTT, z której mogą skorzystać posiadacze dowolnego połączenia z Internetem" –  dodaje  Krzysztof Sokolik, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Grupy Vectra.

Oferta okazjonalnych kanałów Eurosportu podczas Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 będzie zawierać:

  • 150 godzin  transmisji  tenisa, tenisa stołowego i golfa

    • Rozgrywki mężczyzn i kobiet we wszystkich dyscyplinach
    • Relacje dostępne przez całą dobę
    • Wszystkie transmisje tenisa od godz. 10:00 do 23:30
    • Najlepsze mecze z głównego kortu Roland-Garros

  • 75 godzin  transmisji  piłki nożnej

    • Rozgrywki mężczyzn i kobiet
    • Relacje dostępne przez całą dobę

  • 105 godzin  transmisji  koszykówki

    • Rozgrywki mężczyzn i kobiet we wszystkich dyscyplinach
    • Relacje dostępne przez całą dobę

  • 123 godziny  transmisji  piłki ręcznej

    • Rozgrywki mężczyzn i kobiet
    • Relacje dostępne przez całą dobę

  • 130 godzin  transmisji  siatkówki

    • Rozgrywki mężczyzn i kobiet we wszystkich dyscyplinach
    • Relacje dostępne przez całą dobę

  • 150 godzin  transmisji  judo, zapasów, boksu i taekwondo

    • Rozgrywki mężczyzn i kobiet we wszystkich dyscyplinach
    • Tydzień pierwszy: judo + wieczorna sesja boksu
    • Tydzień drugi: zapasy, taekwondo + finał boksu

  • 90 godzin  transmisji  gimnastyki artystycznej, gimnastyki sportowej, skoków na trampolinie, skoków do wody, pływania synchronicznego

    • Rozgrywki mężczyzn i kobiet we wszystkich dyscyplinach (tam, gdzie ma to zastosowanie)
    • Relacje dostępne przez całą dobę
    • Transmisje od godz. 9:30 to 23:00

Widzowie mogą spodziewać się także ponad 200 godzin relacji z igrzysk olimpijskich w Paryżu w jakości 4K, w tym: ceremonii otwarcia i zamknięcia, lekkoatletyki (67 godzin), siatkówki (32 godziny), pływania (28 godzin), kolarstwa / kolarstwa torowego (19 godzin), judo (14 godzin), gimnastyki artystycznej (14 godzin) i wielu innych sportów, w tym boksu, kajakarstwa slalomowego, kajakarstwa sprintowego, skoków do wody, podnoszenia ciężarów, triathlonu czy piłki wodnej.

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kuba Wojewódzki: talk-show liderem w grupie komercyjnej
Kolejny sezon programu „Kuba Wojewódzki” dobiegł końca. I to w stylu, jaki jego gospodarz lubi najbardziej – z przytupem i w gorącej atmosferze! Już od 18 lat autorski program najpopularniejszego showmana w Polsce jest punktem obowiązkowym każdej ramówki TVN. I patrząc na wyniki – prawie 9% udziału w grupie komercyjnej  – oraz...
Strategiczne partnerstwo Alteox i MediaSpurs
Alteox, luksemburska spółka specjalizująca się w Hotel TV, nadawaniu i dystrybucji treści wideo, kompleksowych usługach VoD oraz rozwoju aplikacji SmartTV, z radością ogłasza nawiązanie współpracy z MediaSpurs, w celu ekspansji na polski rynek.
Warner Bros. Discovery w Polsce świętuje różnorodność i inkluzywność
Warner Bros. Discovery w Polsce, lider rynku medialnego i sygnatariusz Karty Różnorodności, włącza się w obchody Europejskiego Miesiąca Różnorodności 2024. Z tej okazji firma zdecydowała się zorganizować WBD DEI Days, czyli trzydniowe wydarzenie poświęcone różnorodności, równości i inkluzywności. Obfitowało one w inspirujące spotkania i warsztaty,...
FM Scam: nowe oszustwo związane z reklamami audio
Laboratorium DoubleVerify Fraud Lab odkryło, że oszuści stojący za tym nowym schematem fraudowym (który nazwano „FM Scam”) podszyli się pod ponad 500 000 urządzeń, w tym telefony komórkowe, tablety, urządzenia Connected TV (CTV), odtwarzacze audio czy smartwatche. Po raz pierwszy oszuści zastosowali fraud na inteligentnych głośnikach audio.
Radio ZET z udziałem ponad 15 proc.
W ostatniej fali badania Radio Track (II-IV 2024) Radio ZET przebiło granicę 15 proc. udziału w czasie słuchania, uzyskując 15,1 proc.. To najlepszy wynik od fali VI-VIII 2014 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764