logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kanały premium Filmbox w oknach otwartych

  PR 11.04.2018, przeczytano 362 razy

Od czwartku, 12 kwietnia 2018 roku, kanały premium FilmBox, których dystrybutorem w Polsce jest spółka Kino Polska TV SA, będą dostępne w oknach otwartych w ofertach największych operatorów kablowych w kraju: Multimedia Polska, TOYA i UPC Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kanaly-premium-filmbox-w-oknach-otwartych,36117,artykul.html

W ramach okna otwartego w Multimedia Polska abonenci tego operatora uzyskają bezpłatny dostęp nawet do czterech kanałów z pakietu FilmBox: FilmBox Premium HD (pozycja EPG – 54), FilmBox Extra HD (55), FilmBox Action (58) i FilmBox Arthouse HD (59). Kanały będą dostępne bezpłatnie od 13 do 29 kwietnia 2018 roku.

Abonenci TOYA będą mogli oglądać w paśmie odkodowanym wszystkie kanały pakietu FilmBox: FilmBox Premium HD (81), FilmBox Family (82), FilmBox Action (83), FilmBox Extra (85), FilmBox Arthouse HD (86) i FightBox HD (466). Kanały będą dostępne od 12 do 29 kwietnia 2018 roku.

Z kolei wszyscy abonenci pakietów Select i Max w UPC Polska, największego operatora kablowego w kraju, uzyskają promocyjny dostęp do kanałów z pakietu dodatkowego FilmBox w okresie od 12 kwietnia do 6 maja 2018 r. W zależności od posiadanego dekodera, programy będzie można znaleźć na następujących pozycjach: FilmBox Premium HD – 248 (Horizon) lub 470 (Mediabox), FilmBox Extra HD - 247 lub 469, FilmBox Family – 249 lub 471, FilmBox Action – 250 lub 472, FilmBox Arthouse HD – 251 lub 473.

Już w sobotę, 28 kwietnia o godz. 21:00, premierę na kanale FilmBox Premium HD będzie miał serial „Młody papież” z Jude’em Law w roli głównej, jeden z najlepszych i najbardziej kontrowersyjnych seriali ostatnich lat.

Źródło: Kino Polska TV SA

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MediaCom został uznany przez firmę badawczą RECMA za najlepszą agencję w 2018 r. jeśli chodzi o nowy biznes, co odzwierciedla najlepszą w swojej klasie zdolność tej sieci do pozyskiwania nowych klientów, jak również utrzymywania już obsługiwanych.
Media społecznościowe borykają się z kłopotami wizerunkowymi i testują nowości
Końcówka 2018 roku pokazała w pigułce, w którą stronę rozwijają się media społecznościowe. Widać było też, z jakimi problemami borykają się od dłuższego czasu – mówi Maciej Przybylski, redaktor PRoto.pl. Jak podkreśla, social media – zwłaszcza Facebook – w ostatnim roku mocno inwestowały w rozwój wideo i testowały nowe...
Wirtualna Polska najczęściej cytowanym medium w grudniu 2018
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w grudniu pierwsze miejsce zajął portal Wirtualna Polska  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się radio RMF FM oraz portal Onet.pl. Wirtualna Polska pierwszą pozycję  zawdzięcza m.in. szerokiemu oddźwiękowi w mediach wywiadu z...
Youtube Ads Leaderboard 2018
YouTube publikuje listy reklam, które w ubiegłym roku były najchętniej oglądane przez użytkowników z Europy i całego świata. Filmy z globalnego rankingu wyświetlano łącznie przez 300 milionów minut i otrzymały milion łapek w górę. Z kolei zwycięskie wideo Amazona polubiło aż 232 tysiące osób. Kilka reklam ze światowej listy znalazło...
Ringier Axel Springer Polska wprowadziła na rynek cyfrową platformę wydawniczą. Ring Publishing oferuje rozwiązania zarówno dla redakcji jak i biznesu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone