logo
WIADOMOŚCI

Kanały premium Filmbox w oknach otwartych

  PR 11.04.2018, przeczytano 337 razy

Od czwartku, 12 kwietnia 2018 roku, kanały premium FilmBox, których dystrybutorem w Polsce jest spółka Kino Polska TV SA, będą dostępne w oknach otwartych w ofertach największych operatorów kablowych w kraju: Multimedia Polska, TOYA i UPC Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kanaly-premium-filmbox-w-oknach-otwartych,36117,artykul.html

W ramach okna otwartego w Multimedia Polska abonenci tego operatora uzyskają bezpłatny dostęp nawet do czterech kanałów z pakietu FilmBox: FilmBox Premium HD (pozycja EPG – 54), FilmBox Extra HD (55), FilmBox Action (58) i FilmBox Arthouse HD (59). Kanały będą dostępne bezpłatnie od 13 do 29 kwietnia 2018 roku.

Abonenci TOYA będą mogli oglądać w paśmie odkodowanym wszystkie kanały pakietu FilmBox: FilmBox Premium HD (81), FilmBox Family (82), FilmBox Action (83), FilmBox Extra (85), FilmBox Arthouse HD (86) i FightBox HD (466). Kanały będą dostępne od 12 do 29 kwietnia 2018 roku.

Z kolei wszyscy abonenci pakietów Select i Max w UPC Polska, największego operatora kablowego w kraju, uzyskają promocyjny dostęp do kanałów z pakietu dodatkowego FilmBox w okresie od 12 kwietnia do 6 maja 2018 r. W zależności od posiadanego dekodera, programy będzie można znaleźć na następujących pozycjach: FilmBox Premium HD – 248 (Horizon) lub 470 (Mediabox), FilmBox Extra HD - 247 lub 469, FilmBox Family – 249 lub 471, FilmBox Action – 250 lub 472, FilmBox Arthouse HD – 251 lub 473.

Już w sobotę, 28 kwietnia o godz. 21:00, premierę na kanale FilmBox Premium HD będzie miał serial „Młody papież” z Jude’em Law w roli głównej, jeden z najlepszych i najbardziej kontrowersyjnych seriali ostatnich lat.

Źródło: Kino Polska TV SA

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Z początkiem października br. nastąpiły zmiany w Działach Programowym i Licencji spółki Kino Polska TV SA. Dyrektor Programową kanału Stopklatka TV została Jowita Buchman, na stanowisko Dyrektora Programowego kanału Kino Polska awansował Paweł Zająkała, a kanału Kino Polska Muzyka – Marzena Mikłaszewicz. Magdalena Błasiak-Bielińska awansowała na stanowisko...
„Nino o biznesie” w Wirtualnej Polsce
„Nino o biznesie” to nowy program wideo WP, przygotowany przez redakcję money.pl. Prowadząca Nino Dzhikiya zaprasza ludzi ze świata biznesu, motoryzacji i nowych technologii. Emisja w każdy poniedziałek.
Onet.pl najbardziej opiniotwórczym medium września 2018
W rankingu najczęściej cytowanych mediów za wrzesień pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl,  wyprzedzając Wirtualną Polskę – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz TVN24. Wysoką pozycję Onet.pl zawdzięcza m.in. szerokiemu...
Konkret24 – nowy projekt dziennikarski TVN i Discovery Polska
Grupa TVN i Discovery Polska uruchomiła nowy portal dziennikarski w internecie – Konkret24, który będzie wyłapywał, piętnował i pokazywał czym jest manipulacja. Głównym celem projektu jest stworzenie innowacyjnego, nowoczesnego rozwiązania pozwalającego na walkę ze zjawiskiem dezinformacji nie tylko poprzez wysokiej jakości dziennikarstwo, ale także...
Agata Papis-Maniecka Dyrektor Marketingu Kino Polska TV
Z początkiem października nastąpiły zmiany w Dziale Marketingu Kino Polska TV SA. Do zespołu dołączyła Agata Papis-Maniecka, która objęła funkcję Dyrektor Marketingu. Raportują do Niej m.in. Agata Kwiatkowska i Katarzyna Socha.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone