logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kancelaria EY Law poszerza zespół prawa własności intelektualnej

  PR 17.01.2020, przeczytano 1041 razy

Do kancelarii Ernst & Young Law Tałasiewicz, Zakrzewska i Wspólnicy Sp. k. dołączyła adwokat Wioletta Kulińska, obejmując stanowisko managera w praktyce ds. prawa własności intelektualnej i nowych technologii. Wioletta Kulińska jest ekspertem z wieloletnim doświadczeniem w sprawach z zakresu ochrony własności intelektualnej, nowych technologii i danych osobowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kancelaria-ey-law-poszerza-zespol-prawa-wlasnosci-intelektualnej,385367,artykul.html

- W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów konsekwentnie wzmacniamy Zespół Prawa Własności Intelektualnej i Nowych Technologii zarówno ekspertami z wieloletnim doświadczeniem, jak i młodszymi prawnikami – mówi Zuzanna Zakrzewska, Partner EY Law.

- Dołączenie Wioletty Kulińskiej do Zespołu Prawa Własności Intelektualnej i Nowych Technologii EY Law zapewni nam zbudowanie silnej praktyki prawa własności intelektualnej i nowych technologii. Zwiększenie zespołu, w tym pozyskanie doświadczonego eksperta pozwoli nam doradzać przy najbardziej wymagających projektach krajowych i zagranicznych, dopełniając ofertę usług w ramach EY – dodaje Justyna Wilczyńska-Baraniak, Associate Partner EY Law, Lider Zespołu Prawa Własności Intelektualnej i Technologii.

Zespół Prawa Własności Intelektualnej i Nowych Technologii EY Law to obecnie 5 ekspertów. Liderem Zespołu jest adwokat, Associate Partner Justyna Wilczyńska-Baraniak rekomendowana za sprawne doradztwo i doskonałą reprezentację klientów w sprawach z zakresu własności intelektualnej przez Chambers Global, Chambers Europe oraz I AM Patent (2017, 2018, 2019). Zespół Prawa Własności Intelektualnej i Nowych Technologii EY Law doradzakrajowym i multi-jurysdykcyjnym klientom w sprawach związanych z własnością intelektualną, a dotyczących strategii ochrony praw własności intelektualnej na terytorium UE, naruszeń tych praw, w tym w szczególności patentów, znaków towarowych, wzorów przemysłowych, praw autorskich, nieuczciwej konkurencji, zbywania praw własności intelektualnej i ich licencjonowania oraz procesów due dlligence. Zespół Prawa Własności Intelektualnej i Nowych Technologii EY Law doradza także w zakresie wdrażania systemów informatycznych, kwestiach regulacyjnych dotyczących nowych technologii (m.in. cloud, blockchain, AI, 5G) oraz w zakresie ochrony danych osobowych.

Wioletta Kulińska jest absolwentką prawa na Uniwersytecie Warszawskim, adwokatem i członkiem Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie. Jest również członkiem IAPP oraz posiada uprawnienia CIPP/E (Certified Individual Privacy Professional/Europe). Ukończyła studia podyplomowe "Prawo Własności Intelektualnej" na Uniwersytecie Warszawskim, "Prawo Nowoczesnych Technologii" na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest także absolwentką programu Centrum Prawa Francuskiego i Europejskiego (Master 2) organizowanego przez Wydział Prawa i Nauk Społecznych Uniwersytetu w Poitiers i Uniwersytet Warszawski.

Swoją karierę zawodową rozwijała przez ostatnie 8 lat w Kancelarii Prawnej Magnusson, gdzie na stanowisku senior associate odpowiedzialna była za praktykę IP/ IT/ Data Protection.

Wioletta doradza głownie w sprawach znaków towarowych, praw autorskich jak i nieuczciwej konkurencji w związku z naruszeniami, sporami, transakcjami, badaniami due diligence oraz przygotowywaniem strategii dotyczących własności intelektualnej. Prowadzi projekty związane z wdrożeniami rozwiązań technologicznych oraz świadczy pomoc prawną na rzecz dostawców usług online i technologicznych, a także administratorów i podmiotów przetwarzających dane osobowe z różnych branż, przeprowadza audyty ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa.

Źródło: Ernst & Young Law Tałasiewicz, Zakrzewska i Wspólnicy Sp. k.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zbliżamy się do wprowadzenia drugiej z ogłoszonych przez rząd na 2024 rok podwyżek płacy minimalnej. Jak radzą sobie pracodawcy oraz pracownicy po pierwszej, styczniowej podwyżce? Czy są przygotowani na kolejną?
Popularność marek własnych jest coraz większa. Wartość tego sektora na polskim rynku wzrosła o 19 proc. rdr. i w 2023 r. przekroczyła 50 mld złotych. Ponadto 27 proc. konsumentów deklaruje, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy chce kupować jeszcze więcej takich produktów. Kluczowym argumentem dla nabywców są konkurencyjne ceny, przy jednoczesnym...
Pokolenie Z chce zbierać punkty i wymieniać je na kupony promocyjne
Jak pokazują dane, klienci doceniają benefity, jakie zapewniają im programy lojalnościowe. To narzędzie marketingowe to też korzyść dla przedsiębiorców, którzy zyskują sposób na zaangażowanie swoich klientów. Proponując im dedykowane benefity przy zakupach, mogą zatrzymać klienta na dłużej, także młodego pokolenia, uchodzącego za niezbyt...
Raport „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz. Jak Polacy korzystają z technologii łączących światy online i offline?” opracowany przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, poświęca dużo uwagi temu, jakie podejście do technologii ma generacja silvers . Jak pokazują wnioski zawarte w raporcie, coraz więcej starszych osób styka się z...
Ogólnie rosnące koszty prowadzenia działalności gospodarczej otwierają ranking obecnych obaw mikroprzedsiębiorstw i małych firm. Tak deklaruje 41,3% respondentów. Nieznacznie mniej wskazań dotyczy problemu nierzetelnych kontrahentów, bo 39,7%. Z kolei 28,2% ankietowanych niepokoi podnoszenie składek zusowskich. Badanie też pokazuje, że uczestnicy sondażu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764