logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kancelaria LTCA z Public Dialog

  PR 06.09.2018, przeczytano 1041 razy

Public Dialog rozpoczęła we wrześniu br. współpracę z kancelarią LTCA Zarzycki Niebudek Adwokaci i Doradcy Podatkowi sp. k. Umowa obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji korporacyjnej zarówno Kancelarii jak i Akademii LTCA. Agencja została wybrana na drodze przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kancelaria-ltca-z-public-dialog,37806,artykul.html

Po stronie agencji za współpracę odpowiada zespół Iwony Pietrzak (Senior Account Manager). W ramach obsługi agencja zajmie się głównie: doradztwem w zakresie komunikacji, opracowaniem i realizacją strategii PR, prowadzeniem biura prasowego, media relations, ze szczególnym uwzględnieniem pozycjonowania eksperckiego.

Kancelaria LTCA Zarzycki Niebudek Adwokaci i Doradcy Podatkowi sp.k. specjalizuje sięw profesjonalnym doradztwie podatkowym i prawnym na rzecz podmiotów prawa gospodarczego. Świadczy usługi zarówno dla spółek polskich jak i zagranicznych, w tym grup kapitałowych oraz podmiotów notowanych na GPW i NewConnect. Partnerami Zarządzającymi są Marcin Zarzycki, Doradca Podatkowy, i Grzegorz Niebudek, Adwokat i Doradca Podatkowy. W ramach Akademii LTCA, eksperci Kancelarii prowadzą szkolenia otwarte i zamknięte oraz e-learning z zakresu prawa podatków oraz compliance.

Źródło: Public Dialog

www.publicdialog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764