logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kanlux razem z More Bananas

  PR 02.06.2020, przeczytano 315 razy

Kanlux, jedna z europejskich firm sektora oświetleniowego, przedłużyła współpracę z krakowską agencją More Bananas. Specjaliści od marketingu zajmują się mediami społecznościowymi śląskiej marki oraz kampaniami Facebook Ads i Google Ads.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kanlux-razem-z-more-bananas,387263,artykul.html

Współpraca między markami trwa od października 2019. Agencja została wyłoniona w przetargu.

- Długo szukaliśmy agencji, która nie tylko podejdzie do działań holistycznie, ale również wniesie swoje pomysły. W More Bananas znaleźliśmy partnera, który nie tylko kreatywnie podchodzi do współpracy, ale również jest wartością dodaną do wspólnych działań. Codzienna współpraca jest bardzo inspirująca i wielu rzeczy uczymy się od siebie nawzajem. Osoby, które z nami współpracują są z nami w ciągłym kontakcie, co bardzo ułatwia  wspólne działania - mówi Łukasz Kłys, starszy specjalista ds. komunikacji i PR.

Do zadań More Bananas należy opracowanie strategii komunikacji w social mediach (Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube) oraz prowadzenie kampanii reklamowych Facebook Ads i Google Ads.

- Dbamy o wizerunek marki z branży oświetleniowej, sami dużo się przy tym uczymy, chociażby uczestnicząc w warsztatach technicznych. Mieliśmy też okazję odwiedzić Laboratorium Badawcze Kanlux. Robi wrażenie! Współpracę rozpoczynaliśmy od prowadzenia działań na Facebooku, Pintereście i YouTubie. Marka Kanlux wciąż się rozwija. W marcu tego roku powstał profil na Instagramie – mówi Natalia Sikora, social media manager.

Za koordynację działań po stronie agencji odpowiedzialni są: Natalia Sikora (social media manager), Agnieszka Gałczyńska (content manager), Amadeusz Kusibab (performance marketing specialist), ze wsparciem graficznym Moniki Biernat (graphic designer).

- Praca z More Bananas to czysta przyjemność! W Kanlux stawiamy mocno na otwarte i uczciwe relacje. Pracujemy z wieloma podmiotami, agencjami ale cel jest jeden:  rzetelność, uczciwość, a przede wszystkim transparentność naszych działań oraz wzajemne uczenie się. More Bananas to nie tylko zespół fachowców, ale co więcej, zespół serdecznych osób, dla których wzajemny rozwój jest bezwzględnym priorytetem. Dla nas decyzja o rozpoczęciu współpracy z More Bananas była kluczowa a czas pokazał, że trafna. Była naturalną konsekwencją przyjętej strategii i zmian brandingowych, jakie przechodziła i przechodzi nasza marka - mówi Marta Kachniarz, Dyrektor Działu Rozwoju i Marketingu Kanlux.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764