logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kanlux razem z More Bananas

  PR 02.06.2020, przeczytano 745 razy

Kanlux, jedna z europejskich firm sektora oświetleniowego, przedłużyła współpracę z krakowską agencją More Bananas. Specjaliści od marketingu zajmują się mediami społecznościowymi śląskiej marki oraz kampaniami Facebook Ads i Google Ads.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kanlux-razem-z-more-bananas,387263,artykul.html

Współpraca między markami trwa od października 2019. Agencja została wyłoniona w przetargu.

- Długo szukaliśmy agencji, która nie tylko podejdzie do działań holistycznie, ale również wniesie swoje pomysły. W More Bananas znaleźliśmy partnera, który nie tylko kreatywnie podchodzi do współpracy, ale również jest wartością dodaną do wspólnych działań. Codzienna współpraca jest bardzo inspirująca i wielu rzeczy uczymy się od siebie nawzajem. Osoby, które z nami współpracują są z nami w ciągłym kontakcie, co bardzo ułatwia  wspólne działania - mówi Łukasz Kłys, starszy specjalista ds. komunikacji i PR.

Do zadań More Bananas należy opracowanie strategii komunikacji w social mediach (Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube) oraz prowadzenie kampanii reklamowych Facebook Ads i Google Ads.

- Dbamy o wizerunek marki z branży oświetleniowej, sami dużo się przy tym uczymy, chociażby uczestnicząc w warsztatach technicznych. Mieliśmy też okazję odwiedzić Laboratorium Badawcze Kanlux. Robi wrażenie! Współpracę rozpoczynaliśmy od prowadzenia działań na Facebooku, Pintereście i YouTubie. Marka Kanlux wciąż się rozwija. W marcu tego roku powstał profil na Instagramie – mówi Natalia Sikora, social media manager.

Za koordynację działań po stronie agencji odpowiedzialni są: Natalia Sikora (social media manager), Agnieszka Gałczyńska (content manager), Amadeusz Kusibab (performance marketing specialist), ze wsparciem graficznym Moniki Biernat (graphic designer).

- Praca z More Bananas to czysta przyjemność! W Kanlux stawiamy mocno na otwarte i uczciwe relacje. Pracujemy z wieloma podmiotami, agencjami ale cel jest jeden:  rzetelność, uczciwość, a przede wszystkim transparentność naszych działań oraz wzajemne uczenie się. More Bananas to nie tylko zespół fachowców, ale co więcej, zespół serdecznych osób, dla których wzajemny rozwój jest bezwzględnym priorytetem. Dla nas decyzja o rozpoczęciu współpracy z More Bananas była kluczowa a czas pokazał, że trafna. Była naturalną konsekwencją przyjętej strategii i zmian brandingowych, jakie przechodziła i przechodzi nasza marka - mówi Marta Kachniarz, Dyrektor Działu Rozwoju i Marketingu Kanlux.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764