logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kanon Twórców na galowo

  PR 27.06.2006, przeczytano 2557 razy
ilustracjastrzałka
Canon

Zakończyła się druga edycja konkursu Kanon Twórców, 21. czerwca w warszawskim Traffic Clubie odbyła się finałowa gala wręczenia nagród.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kanon-tworcow-na-galowo,4143,artykul.html

Decyzją jury w składzie: Paweł Jońca, Grzegorz Kiszluk, Marcin Macionczyk, Iza Rogulska, Igor Dzierżanowski, Jacek Studziński, Andrzej Świetlik, Marcin Wawrzkiewicz laureatami poszczególnych kategorii konkursowych zostali:

DIGITAL GRAPHICS – 1. miejsce MICHAŁ BOJARA, 2. MATEUSZ PIRECKI, 3. KRZYSZTOF LIPIŃSKI, dwa wyróżnienia: MICHAŁ SZNAJDER;

DIGITAL PHOTOGRAPHY – 1. ANDRZEJ JURCZAK, 2. DOMINIK BANASIK, 3. EMILIA WITASZEK, wyróżnienia: SZYMON KIWERSKI, MAŁGORZATA NIERODZIŃSKA, ROBERT PODGÓRNY;

DIGITAL MOTION – ze względu na nieregulaminowy opis najlepszej według jurorów pracy nie przyznano pierwszej nagrody, 2. ADA KACZMARCZYK, wyróżnienie: MACIEJ SŁUPCZYŃSKI;

DIGITAL CREATION – 1. PIOTR WOJCIECHOWSKI, 2. ANDRZEJ JASIOCHA.

Przyznano także nagrody i wyróżnienia specjalne. Łączna wartość wszystkich nagród to blisko 50 000 zł.
W trakcie ceremonii wręczenia nagród zgromadzeni goście mieli okazję obejrzeć premierową prezentację wyjątkowego albumu „Kanon Twórców. Digital Edition”, w którym opublikowane zostały wyróżnione prace oraz dane kontaktowe ich autorów. Album zostanie teraz rozesłany do wszystkich najważniejszych polskich firm projektowych i reklamowych. W ten sposób organizatorzy konkursu chcą zapewnić młodym artystom kontakt ze środowiskiem branżowym i otworzyć drogę do zawodowej realizacji własnych pasji.
Po oficjalnej części uroczystości laureaci, jurorzy, partnerzy i goście Kanonu Twórców świętowali sukces młodych projektantów w gorących rytmach muzyki serwowanej przez DJ Eda Szynszyla i jego grupę.
Szczegółowa lista laureatów oraz zamówienia albumu na stronie:
www.kanontworcow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764