logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kanon Twórców na galowo

  PR 27.06.2006, przeczytano 2475 razy
ilustracjastrzałka
Canon

Zakończyła się druga edycja konkursu Kanon Twórców, 21. czerwca w warszawskim Traffic Clubie odbyła się finałowa gala wręczenia nagród.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kanon-tworcow-na-galowo,4143,artykul.html

Decyzją jury w składzie: Paweł Jońca, Grzegorz Kiszluk, Marcin Macionczyk, Iza Rogulska, Igor Dzierżanowski, Jacek Studziński, Andrzej Świetlik, Marcin Wawrzkiewicz laureatami poszczególnych kategorii konkursowych zostali:

DIGITAL GRAPHICS – 1. miejsce MICHAŁ BOJARA, 2. MATEUSZ PIRECKI, 3. KRZYSZTOF LIPIŃSKI, dwa wyróżnienia: MICHAŁ SZNAJDER;

DIGITAL PHOTOGRAPHY – 1. ANDRZEJ JURCZAK, 2. DOMINIK BANASIK, 3. EMILIA WITASZEK, wyróżnienia: SZYMON KIWERSKI, MAŁGORZATA NIERODZIŃSKA, ROBERT PODGÓRNY;

DIGITAL MOTION – ze względu na nieregulaminowy opis najlepszej według jurorów pracy nie przyznano pierwszej nagrody, 2. ADA KACZMARCZYK, wyróżnienie: MACIEJ SŁUPCZYŃSKI;

DIGITAL CREATION – 1. PIOTR WOJCIECHOWSKI, 2. ANDRZEJ JASIOCHA.

Przyznano także nagrody i wyróżnienia specjalne. Łączna wartość wszystkich nagród to blisko 50 000 zł.
W trakcie ceremonii wręczenia nagród zgromadzeni goście mieli okazję obejrzeć premierową prezentację wyjątkowego albumu „Kanon Twórców. Digital Edition”, w którym opublikowane zostały wyróżnione prace oraz dane kontaktowe ich autorów. Album zostanie teraz rozesłany do wszystkich najważniejszych polskich firm projektowych i reklamowych. W ten sposób organizatorzy konkursu chcą zapewnić młodym artystom kontakt ze środowiskiem branżowym i otworzyć drogę do zawodowej realizacji własnych pasji.
Po oficjalnej części uroczystości laureaci, jurorzy, partnerzy i goście Kanonu Twórców świętowali sukces młodych projektantów w gorących rytmach muzyki serwowanej przez DJ Eda Szynszyla i jego grupę.
Szczegółowa lista laureatów oraz zamówienia albumu na stronie:
www.kanontworcow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS
Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich...
Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów...
BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój
BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów...
Parówki Tarczyński w nowej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a...
„Nie trać energii” - nowa kampania Krispol
Już w poniedziałek marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764