logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kanon Twórców nagrodzony ponownie

  PR 12.03.2007, przeczytano 1018 razy
ilustracjastrzałka

Od trzech lat Canon Polska prowadzi szeroko zakrojony projekt animacji polskiego środowiska projektowego i reklamowego, jakim jest Kanon Twórców. Konkurs wyłaniania zdolnych, młodych artystów i umożliwia im rozpoczęcie działań na profesjonalnym rynku. Próba otwarcia często hermetycznego rynku przed nowymi, zdolnymi ludźmi powiodła się! Kilkoro spośród laureatów konkursu skorzystało z propozycji staży i zleceń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kanon-tworcow-nagrodzony-ponownie,5257,artykul.html

Akcja Kanon Twórców, prócz zainteresowania ze strony świata artystycznego, spotyka się także z pozytywnymi reakcjami i uznaniem środowisk branżowych. Po sukcesach na konkursach Art&Business i Złote Orły, album Kanon Twórców, prezentujący prace laureatów, wygrał konkurs na najlepsze opakowanie - Art of Packaging, pokonując ponad sto innych projektów!

Organizator konkursu najlepsze opakowanie określa jako: twórcze, designerskie, innowacyjne, marketingowe, technologiczne i funkcjonalne. Według jury, w którym zasiadały m.in.: Grażyna Kulczyk i Ewa Kruk, wszystkie te założenia spełnił Album Kanon Twórców.

Od 2006 roku firma Canon na całym świecie angażuje się w projekty związane z tematyką mody. Dlatego obecną edycję Kanonu Twórców: Fashion Contest (www.kanontworcow.pl), kierujemy do młodych projektantów mody, uczniów szkół projektowania oraz osób, które amatorsko zajmują się modą. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie kolekcji ubrań inspirowanych aparatem fotograficznym Canon Digital IXUS. Mamy nadzieję, że Fashion Contest będzie równie udany jak pozostałe edycje i tym razem wyłoni młodych projektantów, którzy w przyszłości będą wyznaczać kanony mody.

Od trzech lat za kreację i koordynację działań przy Kanonie Twórców jest odpowiedzialna agencja reklamowa MEDIATOUCH.

Źródło: Canon Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764