Od trzech lat Canon Polska prowadzi szeroko zakrojony projekt animacji polskiego środowiska projektowego i reklamowego, jakim jest Kanon Twórców. Konkurs wyłaniania zdolnych, młodych artystów i umożliwia im rozpoczęcie działań na profesjonalnym rynku. Próba otwarcia często hermetycznego rynku przed nowymi, zdolnymi ludźmi powiodła się! Kilkoro spośród laureatów konkursu skorzystało z propozycji staży i zleceń.
Akcja Kanon Twórców, prócz zainteresowania ze strony świata artystycznego, spotyka się także z pozytywnymi reakcjami i uznaniem środowisk branżowych. Po sukcesach na konkursach Art&Business i Złote Orły, album Kanon Twórców, prezentujący prace laureatów, wygrał konkurs na najlepsze opakowanie - Art of Packaging, pokonując ponad sto innych projektów!
Organizator konkursu najlepsze opakowanie określa jako: twórcze, designerskie, innowacyjne, marketingowe, technologiczne i funkcjonalne. Według jury, w którym zasiadały m.in.: Grażyna Kulczyk i Ewa Kruk, wszystkie te założenia spełnił Album Kanon Twórców.
Od 2006 roku firma Canon na całym świecie angażuje się w projekty związane z tematyką mody. Dlatego obecną edycję Kanonu Twórców: Fashion Contest (www.kanontworcow.pl), kierujemy do młodych projektantów mody, uczniów szkół projektowania oraz osób, które amatorsko zajmują się modą. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie kolekcji ubrań inspirowanych aparatem fotograficznym Canon Digital IXUS. Mamy nadzieję, że Fashion Contest będzie równie udany jak pozostałe edycje i tym razem wyłoni młodych projektantów, którzy w przyszłości będą wyznaczać kanony mody.
Od trzech lat za kreację i koordynację działań przy Kanonie Twórców jest odpowiedzialna agencja reklamowa MEDIATOUCH.
Źródło: Canon Polska