logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kapitan Tomasz Cichocki przyjacielem marki Atlantic

  PR 15.04.2019, przeczytano 1032 razy
ilustracjastrzałka

Kapitan Tomasz Cichocki jest jednym z niewielu żeglarzy, którzy mogą poszczycić się dwukrotnym samotnym przepłynięciem Atlantyku w trakcie jednego roku. Jednocześnie jako jedyny Polak znajduje się także w elitarnym zestawieniu WSSRC - World Sailing Speed Record Council. Zawdzięcza to samotnemu opłynięciu kuli ziemskiej trasą przez Przylądek Dobrej Nadziei i Przylądek Horn w ciągu 312 dni. Teraz kapitan Tomasz Cichocki dołączył do grona przyjaciół marki Atlantic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kapitan-tomasz-cichocki-przyjacielem-marki-atlantic,382107,artykul.html

- Bardzo się cieszymy, że tak utytułowany żeglarz, ale też jednocześnie niezwykle ciekawy człowiek dołącza do grona przyjaciół marki Atlantic. Kapitan Cichocki to kierowca rajdowy, paralotniarz, podróżnik. To ktoś, kto nie boi się wyzwań i mamy nadzieję, że pomoże nam również zainspirować miłośników marki do podejmowania wyzwań również w codziennym życiu. - mówi Jarosław Guzek z Grupy ZiBi, wyłącznego dystrybutora marki Atlantic w Polsce.

Działania prowadzone we współpracy z kapitanem Tomaszem Cichockim skupiać się będą na modelach z linii Atlantic Mariner nawiązującej do klasycznych zegarków typu Diver. Modele Diver to klasyczne modele z zakręcaną koronką i obrotowym bezelem. Już sama nazwa odnosi się do wysokiej wodoszczelności zegarków. W tym przypadku wynosi ona 200 metrów. Każdy model z linii Mariner posiada odporne na zarysowania szafirowe szkło. Dodatkowo koperty zostały zawieszone na wysokiej jakości skórzanych paskach, które wyróżniają się ciekawą stylistyką. Tak interesujący zegarek świetnie sprawdzi się w miejskim zgiełku jak i podczas wszelkich aktywności na łonie natury.

- Bardzo cieszy mnie współpraca z marką Atlantic, szczególnie, że w jej ofercie znajduje się kilka świetnych propozycji dla ludzi morza, którzy są niezwykle wymagający wobec swojego sprzętu. Co prawda na łodzi czas płynie zupełnie inaczej niż na lądzie, ale jestem pewien, że zegarek z kolekcji Mariner nie raz przyda mi sie podczas moich rejsów - mówi kapitan Tomasz Cichocki.

Źródło: Atlantic

www.atlantic-watch.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764