logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kapsułki Theraflu z kampanią w Medicover

  PR 09.02.2018, przeczytano 725 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem lutego w placówkach Medicover rozpoczęła się kampania reklamowa marki Theraflu, będącej własnością  GSK Consumer Healthcare. Kampania ukierunkowana jest na promocję nowego leku, kapsułek Theraflu Total Grip, które pomagają zwalczać objawy przeziębienia i grypy. Produkt ten to innowacja w portfolio Theraflu, dotychczas marka oferowała konsumentom leki w formie saszetek. Po wejściu w nowy segment zaczęto poszukiwać sposobów na dotarcie do szerszego grona konsumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kapsulki-theraflu-z-kampania-w-medicover,35396,artykul.html

Kampania ma charakter ogólnopolski. Koncept polega na emisji 30 - sekundowego spotu w prywatnych przychodniach medycznych grupy Medicover, emitowanych z dużą częstotliwością tj. 10 razy na godzinę. W trakcie trwania kampanii emitowany spot osiągnie blisko 3 mln kontaktów z potencjalnymi konsumentami.

Nośniki w przychodniach medycznych, stanowią unikalny, kanał komunikacji z pacjentem, ponieważ eksponują produkt w momencie, gdy pacjent rzeczywiście szuka kuracji na swoje dolegliwości.

Kampania została zrealizowana przez BE Media na zlecenie domu mediowego MediaCom Warszawa.

Źródło: BE Media

www.be-media.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764