logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karaś Studio zmienia się w agencję Cucaburra - rebranding

  PR 30.04.2020, przeczytano 994 razy
ilustracja

W każdej firmie i działalności przychodzi moment, w którym potrzebne są zmiany, i to zmiany duże, mające na nowo zdefiniować markę. Po wielu projektach zrealizowanych dla swoich klientów, swój własny rebranding przeszło Karaś Studio, zmieniając się w agencję Cucaburra.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karas-studio-zmienia-sie-w-agencje-cucaburra---rebranding,386841,artykul.html

Dlaczego rebranding?

– Głównym powodem tak poważnych zmian jest rozwój naszej działalności, który postępuje szybciej niż początkowo zakładaliśmy. W zeszłym roku gruntownie przeanalizowaliśmy nasze działania i uporządkowaliśmy to czym się zajmujemy. Zauważyliśmy, że marka “Karaś Studio” zaczęła nas bardzo ograniczać, bo nie komunikuje pełni możliwości jakie oferujemy – wyjaśnia Krzysztof Karaś, założyciel agencji. – Poprzez zmianę chcemy pokazać, że nie zajmujemy się wyłącznie tworzeniem grafiki, czy małymi projektami, z czym przeważnie kojarzone są studia. Dla naszych klientów robimy znacznie więcej –projektujemy całą markę od A do Z, począwszy od analizy i strategii, a kończąc na komunikacji wizualnej – dodaje.

Skąd się wzięła nazwa Cucaburra?

Nowa nazwa agencji pochodzi od australijskiego ptaka – kukabury chichotliwej. Charakteryzuje się on tym, że mimo niewielkich rozmiarów trudno go nie zauważyć ze względu na specyficzne i donośne dźwięki jakie wydaje.

– Zauważyliśmy, że charakter kukabury idealnie oddaje to czym się zajmujemy – każdego dnia pracujemy przede wszystkim nad tym, żeby marki naszych klientów, bez względu na swoją wielkość, były zauważane, żeby było o nich głośno i żeby cieszyły się rozpoznawalnym wizerunkiem – tłumaczy Karaś i dodaje – Do tego “Cucaburra” ma dźwięczne brzmienie, co również miało wpływa na wybór tej nazwy.

Co oprócz zmiany nazwy?

Razem z nazwą agencja zmieniła również identyfikację wizualną, strategię działania oraz poszerzyła ofertę. Nowe podejście kładzie duży nacisk na całościowy proces tworzenia marki, nie tylko na aspekty wizualne.

Czym się zajmuje agencja Cucaburra?

Cucaburra to agencja brandingowa, która wspiera firmy w odświeżaniu i kreowaniu marki, zarówno w wymiarze koncepcyjnym, strategicznym, jak i wizualnym.

Wśród klientów agencji przeważają firmy IT i z dziedzin innowacyjnych technologii (na przykład Shoper.pl, Cormay S.A., e-point S.A., czy Blees), ale realizuje także projekty dla marek z wielu innych branż.

W swoim portfolio ma również projekt identyfikacji drugiego polskiego satelity studenckiego PW-Sat2 zbudowanego na Politechnice Warszawskiej, a wyniesionego w przestrzeń kosmiczną w 2018 roku na rakiecie Falcon 9 firmy SpaceX. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej agencji cucaburra.pl.

Źródło: Cucaburra

www.cucaburra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764