logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karina Durasiewicz Senior Account Executive w Walk PR

  PR 10.08.2021, przeczytano 506 razy

Karina Durasiewicz awansowała na stanowisko Senior Account Executive w dziale komunikacji brandowej agencji Walk PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karina-durasiewicz-senior-account-executive-w-walk-pr-,392591,artykul.html

Durasiewicz jest odpowiedzialna za client service dla długoletniego klienta agencji, E.Wedel. Z firmą jest związana od prawie 3 lat.

W Walk PR wierzymy w kultywowanie talentu. Z przyjemnością obserwujemy i wspieramy rozwój zawodowy Kariny, która dołączyła do agencji w październiku 2018 na stanowisko stażystki. W pełni zasłużony awans na stanowisko Senior Account Executive to już trzeci awans Kariny w przeciągu 3 lat. Jej doświadczenie w koordynacji prac klientów i podwykonawców sprawia, że zadowolenie kluczowego klienta z obsługi rośnie z każdą oceną agencji – mówi Kinga Strawińska, członkini zarządu Walk PR.

Karina Durasiewicz jest absolwentką UMCS na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.

Walk PR należy do Grupy Walk. Walk PR oferuje pełen zakres usług public relations w obszarze PR produktowy oraz PR korporacyjny, stawiając na zrozumienie potrzeb Klientów, transparentność i najwyższe standardy współpracy. Od lat znajduje się w czołówce największych agencji PR w
Polsce, zdobywając nagrody w konkursach polskich i światowych. Jako członek United Nations Global Compact realizuje model zrównoważonego rozwoju. Ambicją firmy jest być polecaną przez wszystkich jej Klientów.

Źródło: Walk PR

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764