logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karina Molęda w agencji Leo Burnett

  PR 30.11.2016, przeczytano 482 razy

Od listopada za obsługę Philip Morris Polska ze strony agencji oraz zarządzanie zespołem opiekującym się markami Marlboro i L&M odpowiada Karina Molęda – nowy Account Director w Leo Burnett.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karina-moleda-w-agencji-leo-burnett,30690,artykul.html

Do jej obowiązków należy optymalne zaplanowanie strategiczne i egzekucja kreatywna działań marek PMI w obszarach digital. Zadaniem Molędy jest również łączenie aktywności digitalowych z tradycyjnymi kanałami dotarcia zarówno do branży jak i konsumenta.

Karina Molęda przez ostatnie 8 lat była związana z Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Odpowiadała m.in. za komunikację digital dla marki Winiary, rozwój jednego z największych brandowych serwisów kontentowych winiary.pl, a także aplikacji mobilnej „Moje Przepisy”. W tym czasie zajmowała się również wprowadzeniem marki Tesco do social media, pełną obsługą digital dla Wedel oraz marek Pernod Ricard. Wdrażała także nowe pozycjonowanie dla Soraya, odpowiadając za marketing 360’ tej marki.

Nowy Account Director zajmuje się podnoszeniem standardów obsługi klienta w branży marketingowej. Prowadziła autorskie szkolenia z etykiety biznesowej, budowania wizerunku oraz standardów client service.

Jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Prywatnie fanka festiwali filmowych i rodzinnych podróży po świecie.

Źródło: Leo Burnett

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764